بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

چگونه می توانید نیاز روزانه پروتئین بدن خود را تامین نمایید؟(قسمت دوم)

چگونه می توانید نیاز روزانه پروتئین بدن خود را تامین نمایید؟(قسمت دوم)
لبنیات:
لبنیات مملو از پروتئین برای عضله سازی می باشد.
لبنیات می تواند در کاهش فشار خون و کاهش خطر ابتلا به دیابت کمک کند.
اگر می خواهید از لبنیات پروتئین بیشتری دریافت کنید،سعی کنید ماست یونانی بدون چربی استفاده نمایید.
شما می توانید سه عده در روز از لبنیات کم چرب استفاده نمایید.

دانه های سویا:
سویا مقدار زیادی پروتئین دارد.
شما می توانید از خوردن دانه های سویا،نوشیدن شیر سویا و استفاده از خمیر سویا مقدار نیاز روزانه خود را برطرف نمایید.
یک فنجان سویای پخته شده 29 گرم پروتئین دارد،بیش از یک استیک 3 اونسی.
یک فنجان شیر سویا تقریبا به اندازه یک فنجان شیر گاو پروتئین دارد.

سبزیجات و لوبیا:
شما مقدار زیادی از پروتئین را از منابع گیاهی مانند سبزیجات و دانه ها دریافت می کنید.
یک فنجان از کلیه لوبیاها ازجمله قرمز،سیاه و سفید می تواند 15 گرم پروتئین را در خود جای دهد.
یک فنجان نخود فرنگب پخته شده 9 گرم پروتئین دارد و یک سیب زمینی پخته شده حدود 4 گرم پروتئین دارد.

نوشیدنی پروتئین:
نوشیدنی های پروتئینی بهترین منبع دریافت پروتئین از مواد غذایی هستند.
اما اگر شما در حال رژیم گرفتن هستید می توانید از پودر های پروتئین و مکمل های کمک کننده استفاده نمایید.
شما همچنین می توانید نوشیدنی های پروتئینی را امتحان نمایید.
مخلوط ماست کم چرب یونانی،سویا،میوه و شیر کم چرب،یک نوشیدنی خوب برای جذب بیشتر پروتئین می باشد.
همچنین برای دریافت پروتئین بیشتر می توانید یک قاشق کره بادام زمینی به مخلوط اضافه نمایید.

آجیل و دانه ها:
 شما می توانید 8 گرم پروتئین را از 2/1 اونس کدو تنبل،1 قاشق غذا خوری تخم آفتابگردان،12 عدد بادام،24 عدد پسته،7 عدد گردو و یا دو قاشق غذا خوری کره بادام زمینی دریافت نمایید.
مصرف آجیل چند بار در هفته می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش دهد.
از آنجا که آجیل و دانه ها سرشار از کالری هستند ، مصرف بیش از 2/1 اونس در روز نیاز نیست.




مکمل شناسی را هر روز دنبال کنید

 کپی، فقط در صورت درج نام و لینک مکمل شناسی، مجاز است
 
*توصیه مهم مکمل شناسی در مورد 
خرید و مصرف مولتی ویتامین ها و سایر مکمل های غذایی:
1-مکمل شناسی، یک داروخانه اینترنتی نیست
و فعالیتی در زمینه  خرید و فروش مکمل ها ندارد.
2-به موازات این مطلب، ممکن است مطالعات دیگر، 
نتایجی مغایر و عکس نتایج بالا را  نشان دهد. 
لذااین مطالب نمی تواند دلیلی بر توصیه ومصرف خودسرانه 
مکمل های غذایی باشد و نباید جایگزین توصیه پزشک شود.
3- بهترین محل برای تهیه مکمل های غذایی، داروخانه است.
______________________________
بسته های ویژه خبری را دنبال کنید : فشار خون دیابت سویا

پیشنهاد خواندنی

11 مکمل برای تسکین و پیشگیری از آلرژی مشاهده
11 مکمل برای تسکین و پیشگیری از آلرژی