بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

7 ماده مغذی که ممکن است در رژیم غذایی شما وجود نداشته باشد

7 ماده مغذی که ممکن است در رژیم غذایی شما وجود نداشته باشد
پتاسیم:
مثل اکثر آمریکاییها شما احتمالا نیاز بیشتری به این ماده معدنی دارید.
این ماده برای فشار خون شما مناسب است و خطر ابتلا به سنگ کلیه و پوکی استخوان را کاهش می دهد.
این ماده مغذی به طور طبیعی در شیر،سیب زمینی،موز،آووکادو و حبوبات یافت می شود.

منیزیم:
اسفناج برای شما خوب است اما می دانید چرا؟همراه با لوبیا،نخود فرنگی،غلات کامل،آجیل و بادام زمینی آن ها منابع خوبی از منیزیم هستند.
قراردادن برخی یا تمتم این مواد غذایی در بشقاب غذایی می تواند از بیماری جلوگیری کند.
اگر شما مشکلات معده،روده ای و دیابت نوع 2 را دارید به احتمال زیاد به منیزیم احتیاج دارید.

ویتامین A:
این ماده برای دید خوب،ایمنی و رشد بافتها مناسب است.
دو نوع ویتامین A وجود دارد:رتینول و کاروتنوئیدها مانند بتاکاروتن است.
این ماده غذایی را شما می توانید از میوه های نارنجی و زرد دریافت کنید.

ویتامینD:
استخوانها،عضلات و رشته های عصبی همه به آنها نیاز دارند.همچنین به حفظ سیستم ایمنی بدن کمک می کند.
بدن شما می تواند ویتامین D کافی را از نور خورشید دریافت کند.
ولی نور خورشید زیاد هم می تواند برای شما مضر باشد،بنابراین شما می توانید آن را از ماهی قزل آلا ، جگر ، پنیر و زرده تخم مرغ دریافت کنید.

کلسیم:
این ماده معدنی بیشتر در دندانهای سالم و استخوانها وجود دارد.
این ماده یکی از کلیدی ترین عناصر برای سلامت قلب و ماهیچه هاست و به جلوگیری از بالارفتن فشار کمک می کند.
لبنیات منبع بسیار مهمی از این ماده است.
به یاد داشته باشید که بدن شما برای جذب کلسیم به ویتامین D احتیاج دارد.

ویتامینC:
تحقیقات نشان می دهد که ممکن است شما با مصرف ویتامینC احساس کمتر بیمار شدن یا زود خوب شدن داشته باشید.
این ویتامین در بسیاری از میوه ها و سبزیجات وجود دارد و باعث افزایش رشد استخوان و بافت ها می گردد.
این آنتی اکسیدان می تواند از سلولهای شما در مقابل آسیب ها کمک کند.

فیبر:
شما می توانید از غلات سبوس دار،لوبیا،سبزیجات و میوه ها فیبر دریافت کنید.
یک رژیم غذایی با فیبر بالا می تواند به کاهش کلسترول خون شما کمک کرده و آن را منظم کند.
بعلاوه ممکن است خطر ابتلا به بیماری های قلبی،دیابت و برخی از سرطانها را کاهش دهد.
عناوین و منابع:



منابع و رفرنس های مکمل شناسی برای این خبر:

7 Nutrients You May Be Missing in Your Diet

webmd..


مکمل شناسی را هر روز دنبال کنید

 کپی، فقط در صورت درج نام و لینک مکمل شناسی، مجاز است
 
*توصیه مهم مکمل شناسی در مورد 
خرید و مصرف مولتی ویتامین ها و سایر مکمل های غذایی:
1-مکمل شناسی، یک داروخانه اینترنتی نیست
و فعالیتی در زمینه  خرید و فروش مکمل ها ندارد.
2-به موازات این مطلب، ممکن است مطالعات دیگر، 
نتایجی مغایر و عکس نتایج بالا را  نشان دهد. 
لذااین مطالب نمی تواند دلیلی بر توصیه ومصرف خودسرانه 
مکمل های غذایی باشد و نباید جایگزین توصیه پزشک شود.
3- بهترین محل برای تهیه مکمل های غذایی، داروخانه است.
______________________________
بسته های ویژه خبری را دنبال کنید : فشار خون پوکی استخوان منیزیم دیابت ویتامین آ

پیشنهاد خواندنی

خواص دارویی جالب پوست درخت نارون قرمز مشاهده
خواص دارویی جالب پوست درخت نارون قرمز