بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

اولترا ویتامین د ویتابیوتیکس

در بردارنده میزان بهینه ویتامین D برای حفظ عملکرد طبیعی سیستم ایمنی و قلبی-عروقی و سلامت استخوان هاست.

این ویتامین می تواند با کنترل قند خون از ابتلا به دیابت یا پیشرفت آن جلوگیری کند. هم چنین ویتامین D یکی از هورمون های دخیل در بلوغ گلبول های سفید خون است، که از این طریق می تواند در بهبود فعالیت سیستم ایمنی موثر باشد.

ویتامین D می تواند بر حفظ سلامت عروق و جلوگیری از بروز حوادث قلبی-عروقی نیز تاثیر گذار باشد.

برند

ویتابیوتیکس
نام محصول: اولترا ویتامین د ویتابیوتیکس
Ultra-D3 Vitabiotics
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
ویتابیوتیکس
VITABIOTICS
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های مفاصل و استخوان مکمل های تقویت سیستم ایمنی/آنتی اکسیدان ها
کشور تولید کننده: انگلستان
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
ویتابیوتیکس
تلفن شرکت: 021-88109515
وب سایت شرکت تامین کننده: http://www.vitabiotics.ir
تعداد در هر بسته: 96 عدد
سایر ترکیبات: -
شکل دارویی: قرص
اولترا ویتامین د ویتابیوتیکس

دسته بندی از لحاظ ترکیبات اصلی

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code
جهرمی
مصرف اولترا ویتامین دی ویتابیوتیکس ، آیا در بردارنده مواد کافی برای مقابله با پوکی استخوان هست؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، قرص اولترا ویتامین دی، حاوی 1000 واحد ویتامین D3 است که جهت تقویت ایمنی بدن و افزایش جذب کلسیم کاربرد دارد. شما میتوانید از قرص یا شربت استئوکر متعلق به همین شرکت استفاده کنید که حاوی کلسیم-ویتامین دی- منیزیم و زینک است و برای پیشگیری از ابتلا به پوکی استخوان مناسب است . در صورتیکه کمبود ویتامین دی دارید میتوانید از قرص های اولترا ویتامین دی نیز به صورت جداگانه استفاده نمائید ولی در صورت کافی بودن سطح ویتامین دی بدنتان نیازی به مصرف اولترا ویتامین دی نیست.
مهشید
باسلام و تشکر از سایت بسیار خوب مکمل شناسی، سوال من این است که وقتی آزمایش ویتامین دی نشان داده که ما کمبود ویتامین دی داریم، چه میزان ویتامین دی باید مصرف کنیم و چند روز، تا مشکل برطرف شود
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، میزان مصرف ویتامین D بسته به مقدار و سطح ویتامین D شما در آزمایش تان است پیشنهاد میشود با پزشکتان مشورت نمائید تا با توجه به سطح ویتامین D تان، محصول لازم در این زمینه را تجویز نماید.
حمیدرضا محمودی
سلام. خسته نباشید عرض می کنم. در مورد اولترا ویتامین دی لطفا توضیح دهید که آیا برای افراد میان سال هم قابلیت استفاده دارد یا اینکه مخصوص کودکان است. ؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، قرص های اولترا ویتامین D برای مصرف بزرگسالان میباشد و قطره اولترا ویتامین D با طعم آناناس برای مصرف کودکان میباشد.
من اهل تهرانم
در مورد قرص اولترا ویتامین دی، می خواستم بپرسم که با توجه به اینکه در تهران وضعیت آفتاب و نور خورشید اصلا مناسب نیست، آیا صلاح می دانید که روزانه یک قرص یتامین دی استفاده کنیم؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، بله امروزه با توجه به شیوع کمبود ویتامین دی در کوردکان و بزرگسالان، لازم است ویتامین D به صورت روزانه مصرف شود. دوز مصرف برای بزرگسالان 1000 واحد در روز یعنی معادل یک قرص اولترا ویتامین D، است و دوز موردنیاز برای کودکان، روزانه 500-400 واحد است که برای کودکان قطره ویتامین D با طعم آناناسی موجود است. لازم به ذکر است چنانچه از کمبود ویتامین دی رنج میبرید باید تحت نظر پزشک معالج از دوز درمانی ویتامین D استفاده نمائید.