بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

قطره کولیک اید ویتابیوتیکس

ضد دل پیچه و نفخ نوزادان و کودکان رفع سریع دردهای شکمی در نوزادان و کودکان فاقد الکل و هرگونه رنگ و طعم مصنوعی

ترکیبات اصلی: عصاره شوید، عصاره رازیانه، سایمتیکون

برند

ویتابیوتیکس
نام محصول: قطره کولیک اید ویتابیوتیکس
Colicaid Drops
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
ویتابیوتیکس
VITABIOTICS
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های کودکان و نوجوانان داروهای گیاهی
کشور تولید کننده: انگلستان
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
ویتا آریا
تلفن شرکت: 021-88540342
وب سایت شرکت تامین کننده: -
تعداد در هر بسته: 30 میلی لیتر
سایر ترکیبات: -
شکل دارویی: قطره
قطره کولیک اید ویتابیوتیکس

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code
مریم سلطانی
باعرض سلام،دختر من ۱ سالشه رفلاکس معده خفیف هم داره واز ۹یا۱۰ ماهگی شکمشو میده جلو سفت میکنه دکترش میگه بخاطر معده شه،آیا این محصول کمک به بهتر شدنش میکنه
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، اگر به تشخیص پزشک، این مشکل به خاطر رفلاکس معده است، رفلاکس به مشکلات ناشی از اسید معده مربوط میشود درحالیکه کولیک اید در بهبود مشکلات نفخ و کولیک نوزادان موثر است. توصیه میشود طبق صلاحدید پزشک، اقدام درمانی لازم را صورت دهید.
مهدی عباسی
باسلام قیمت این دارو رو که زدید آخرین قیمت موجود در داروخونه هاست یانه چون گرونتر از این میدن
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، منظورتان کدام محصول است؟ گاهی این مشکل به خاطر تفاوت قیمت خرید قبلی با خرید جدید داروخانه است . جهت اطمینان لطفا نام محصول ، قیمت درج شده روی آن و قیمت فروش داروخانه را بفرمائید.
علی نوری
با سلام تا حالا قطره چکان این محصول را شرکت تولید کننده تست کرده که ببینه رنگ مدرج روی قطره چکان لایه لایه جدا میشه و داخل قطره میریزه و این رنگها به نوزاد خورانده میشه
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، لطفا منظور خود را واضح تر بیان کنید. جهت تماس با شرکت ویتابیوتیکس میتوانید با شماره زیر در ساعات اداری تماس بگیرید. 02188109515 (داخلی 601)
مهدی
سلام.من قطره را با شیر دوشیده خودم مخلوط میکنم و به نوزاد سه هفته ام میدم.چون خیلی غلیظه.ایرادی که نداره؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، بله میتوانید استفاده نمائید.
تکتم ذبیحی
سلام . ببخشید بعد از باز شدن محصول تا چه زمانی قابل استفاده است؟ پسرم یک ماهه بود خریدم یکی دو بار دادم دیگه اذیت نشد ندادم الان دو ماه گذشته میتونم استفاده کنم دوباره ازش؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، بهتر است قطره کولیک اید ظرف مدت یک ماه مصرف شود ولی حداکثر تا 3 ماه بعد از باز شدن درب آن نیز قابل استفاده هست.
سمیه میرزایی
با سلام . من هر وقت قطره کولیک اید رو به بچم میدم زود میخابه حتی اگه تازه از خواب بیدار شده باشه با اینکه من از مقداری که پزشکش گفته خیلی کمتر هم میدم ولی باز میخابه این نگران کننده است آیا؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، در ترکیبات موجود در قطره کولیک اید، هیچ عامل خواب آوری نیست و جای نگرانی از این بابت نیست.
رضا جمدر
طریقه مصرف دارو؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، نحوه مصرف قطره کولیک اید برای نوزادان 1 تا 6ماه، 5 الی 10 قطره 4بار در روز - نوزادان6تا12 ماه،10 الی 20قطره 4بار در روز- در کودکان بالای یک سال 20 تا 25 قطره ،4بار در روز میباشد و باید 15 دقیقه قبل از غذا دادن، به کودکتان بدهید.
نازی شکوری
سلام ما یه نوزاد ۷ روزه داریم که با شیر خشک و گاهی هم شیر مادر تغذیه میکنه و از دل درد شدید و نفخ زیاد شب تا صبح نمیخوابه و گریه میکنه به ما قطره کولیک اید رو پیشنهاد کردند آیا برای نوزاد ۷ روزه ضرری نداره چون سر خود گرفتیم و البته تازه دیشب خریدیم و فقط یکبار بهش دادیم ممنون میشم که پاسخ منو بدید
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، قطره کولیک اید از یک ماهگی قابل استفاده است. پیشنهاد میشود قبل از مصرف هر محصولی برای نوزادتان با پزشک مشورت نمائید.
رضایی
با عرض سلام میشه بفرمایین این دارو بهتره یا کولیک ایز و اینکه چرا کولیک ایز نیست تو بازار ؟؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و روزبخیر، قطره کولیک اید مربوط به کمپانی ویتابوتیکس انگلستان است که در زمینه مکمل ها، رتبه سوم را در سطح جهان به خود اختصاص داده است ولی در موردآن محصول دیگر، اطلاعی نداریم.
امیر
با سلام امکان خرید کولیک اید در سایت وجود داره ؟
نماینده علمی شرکت ویتابیوتیکس/ خانم دکتر کاتبی/ دارو ساز محصولات مکمل های غذایی را به صورت اینترنتی،فقط از داروخانه های دارای مجوز وزارت بهداشت تهیه کنید