بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

میم اورنج ویتابیوتیکس

شربت میم اورنج یک هماتینیک و تونیک است که در تامین مواد ضروری و ویتامین ها جهت رشد و نمو طبیعی و بهبود اشتها و افزایش خون سازی و بهبود سیستم ایمنی بسیار موثر است.

برند

ویتابیوتیکس
نام محصول: میم اورنج ویتابیوتیکس
Mimorange Vitabiotics
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
ویتابیوتیکس
VITABIOTICS
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های کودکان و نوجوانان
کشور تولید کننده: انگلستان
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
ویتا آریا
تلفن شرکت: 021-88540342
وب سایت شرکت تامین کننده: -
تعداد در هر بسته: 200 میلی لیتر
سایر ترکیبات: ویتامین های گروه ب، فولیک اسید، ید، مس
شکل دارویی: شربت
میم اورنج ویتابیوتیکس

دسته بندی از لحاظ ترکیبات اصلی

قادری
خوش طعم برای کودکان

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code
M-harati
از عوارض جانبی محصول میم اورنج چیست؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/ دکتر شیرین کاتبی/ داروساز با سلام و وقت بخیر، لطفا بیشتر توضیح دهید، آیا با مصرف این محصول، دچار عارضه گوارشی شدید؟
صمدی
برای جلوگیری از سرما خوردگی در خردسالان آیا مصرف میم اورنج ویتابیوتیکس به تنهایی مناسبه؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/ دکتر شیرین کاتبی/ داروساز با سلام و عرض ادب، برای این منظور میتوانید از شربت ایمونس متعلق به همین شرکت استفاده نمائید زیرا سرشار از آنتی اکسیدانها-ویتامین ها و مواد معدنی است. آنتی اکسیدانهای موجود در این محصول به تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از سرماخوردگی و سایر عفونت ها کمک شایانی میکند.
پروانه
کمبود ویتامین ب و فولیک اسید با مصرف میم اورنج رفع میشود؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/ دکتر شیرین کاتبی/ داروساز با سلام و وقت بخیر، شربت میم اورنج حاوی ویتامین های ب1-ب2-ب6-ب12 میباشد ولی فاقد فولیک اسید است. بدین منظور میتوانید تحت نظر پزشک تان از شربت فروگلوبین متعلق به همین شرکت استفاده نمائید. لازم به ذکر است تمام مولتی ویتامینهای موجود، به عنوان کمک درمان و پیشگیری مطرح هستند و در صورت کمبود ذخایر از هر ویتامین یا ماده معدنی باید به پزشک معالجه نمائید.
فهیمه زونی
عصر بخیر. یک هفته هست که سقط کردم ولی همچنان ضعف دارم و خونریزی . میم اورنج میتونه ضعف و بیحالیم رو خوب کن؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/ دکتر شیرین کاتبی/ داروساز با سلام واحترام، با توجه به از دست دادن خون از بدنتان و نیاز به تامین آن از طریق مکمل ها، توصیه میشود حتما به پزشک مراجعه نمائید و تحت نظر وی از مکمل حاوی آهن، فولیک اسید و مولتی ویتامین مناسب استفاده نمائید.
رادمنش
با احترام. کودکم 5 ماهش هست و من شدیدا دچار ریزش مو شدم. آیا با استفاده از میم اورنج از ریزش موهام میتونم جلوگیری کنم؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/ دکتر شیرین کاتبی/ داروساز با سلام و احترام، برای تقویت موی خود میتوانید از قرص پرفکتیل اورجینال متعلق به همین شرکت با مشورت پزشک استفاده نمائید.
هایده
هر بسته شربت میم اورنج برای بزرگسالان تا چند روز مصرف میشود؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/ دکتر شیرین کاتبی/ داروساز با سلام و احترام، دوز مصرف شربت میم اورنج برای بزرگسالان 10 میلی لیتر 2 بار در روز است که برای 10 روز قابل استفاده است.
فراز ساداتی
سلام و خسته نباشید.مصرف شربت میم اورنج در شب میتونه باعث بی خوابی بشه؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/ دکتر شیرین کاتبی/ داروساز با سلام و احترام، احتمال دارد بر روی خواب تاثیرگذار باشد. بهترین زمان مصرف مکمل ها، 30-20 دقیقه بعد از اولین وعده اصلی غذا (ناهار) میباشد تا بدن بتواند در طول روز با انجام فعالیت های روزمره، ویتامینها و مواد معدنی آن را به مصرف برساند و در طول شب، خواب راحتی داشته باشد.
رحیمی-نادره
ضمن عرض خسته نباشید . در دوران بلوغ پسران هم میشه از میم اورنج استفاده کرد؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/ دکتر شیرین کاتبی/ داروساز با سلام و وقت بخیر، در صورت توصیه پزشک به مصرف مکمل حاوی آهن در این دوران، میتوانند از میم اورنج استفاده نمایند.