بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

میم اورنج ویتابیوتیکس

شربت میم اورنج یک هماتینیک و تونیک است که در تامین مواد ضروری و ویتامین ها جهت رشد و نمو طبیعی و بهبود اشتها و افزایش خون سازی و بهبود سیستم ایمنی بسیار موثر است.

برند

ویتابیوتیکس
نام محصول: میم اورنج ویتابیوتیکس
Mimorange Vitabiotics
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
ویتابیوتیکس
VITABIOTICS
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های کودکان و نوجوانان
کشور تولید کننده: انگلستان
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
ویتا آریا
تلفن شرکت: 021-88540342
وب سایت شرکت تامین کننده: -
تعداد در هر بسته: 200 میلی لیتر
سایر ترکیبات: ویتامین های گروه ب، فولیک اسید، ید، مس
شکل دارویی: شربت
میم اورنج ویتابیوتیکس

دسته بندی از لحاظ ترکیبات اصلی

قادری
خوش طعم برای کودکان

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code
مادر نگران
با سلام شربت میم اورنج، برای دندان های طفل مضر است؟ آیا راهکاری برای جلوگیری از پوسیدگی دندان دارید؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و احترام، شربت میم اورنج ، مکملی است که جهت رشد و نمو طبیعی، بهبود اشتها و خون سازی و.. موثر است و یکی از ترکیبات موجود در آن، آهن هست. وجود آهن نیز در هر محصولی میتواند منجر به تغییر رنگ دندان ها شود و یا احتمال پوسیدگی دندان را افزایش دهد اما میتوان با راهکارهایی این عارضه را تا حدی کنترل کرد. 1. بعد از مصرف شربت میم اورنج، دندان های کودک را مسواک کنید و یا با تنظیف مرطوبی پاک نمائید. 2. شربت میم اورنج را به نحوی به کودک بخورانید که کمترین تماس را با دندان ها داشته باشد. بدین منظور میتوانید از سرنگ استریل استفاده نمائید و از گوشه لپ کودک، شربت را به وسیله سرنگ به او بدهید.
یعقوب
شربت میم اورنج را می توانیم پیش از غذا مصرف کنیم یا اینکه باید فاصله زمانی خاصی را رعایت کنیم؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، بهتر است شربت میم اورنج را 20 الی 30 دقیقه بعد از صرف اولین وعده غذایی اصلی (ناهار) میل نمائید و در طول مدت استفاده از شربت میم اورنج، از مایعات فراوان استفاده نمائید.
کوروش
شربت میم اورنج چه میزان آهن دارد؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/ دکتر شیرین کاتبی/ داروساز با سلام و احترام، میزان آهن موجود در شربت میم اورنج، 18 میلیگرم آهن المنتال میباشد.
تقی
مصرف چند دوره میم اورنج برای کم خونی مینور نیاز میباشد؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/ دکتر شیرین کاتبی/ داروساز با سلام و وقت بخیر، توصیه میشود با پزشک معالجتان مشورت نمائید.
سلامی
سلام. از طریق شرکت میتونم شربت میم اورنج ویتابیوتیکس را سفارش دهم؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/ دکتر شیرین کاتبی/ داروساز با سلام و وقت بخیر، خیر اگر جزء مصرف کنندگان این محصول هستید، شربت میم اورنج در داروخانه ها در دسترس است و اگر مسئول خرید داروخانه هستید، این محصول در شرکتهای پخش موجود است.
قدرت- کاوه
ضمن تشکر از زحمات شما. به شدت آدم استرسی هستم و به دلیل استرس زیاد نمیتونم تمرکز کنم. واقعا استفاده از شربت میم اورنج استرسم رو کاهش میدهد؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/ دکتر شیرین کاتبی/ داروساز با سلام و وقت بخیر، بدین منظور میتوانید از قرص نروزان متعلق به همین شرکت استفاده نمائید. جهت اطلاعات بیشتر میتوانید شنبه تا چهارشنبه از ساعت 17-9 با بخش مشاوره و پاسخگویی تماس حاصل فرمائید.
نورعلی
میم اورنج رو به دختر 3 ساله م که 3 کیلو کمبود وزن داره تا روی نمودار رشد خودش باشه بدهم آیا روی اشتهایش تاثیر دارد؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/ دکتر شیرین کاتبی/ داروساز با سلام و وقت بخیر، بله شربت میم اورنج بر تقویت اشتهای کودکتان موثر است . میتوانید از شربت کیدی کر یا شربت فروگلوبین نیز استفاده نمائید.
آتلیا
برای افزایش قد هم میتوان میم تورنج رو استفاده کرد؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/ دکتر شیرین کاتبی/ داروساز با سلام و وقت بخیر، پیشنهاد میشود از شربت استئوکر استفاده نمائید زیرا حاوی کلسیم، روی، منیزیم و ویتامین D هست و بر استحکام استخوان ها و کمک به رشد قد کودکان تاثیرگذار است.
جابری-م
سلام بر شما. پسر 6 ساله م مبتلا به سرطان خون هست. آیا استفاده از شربت میم اورنج برای پسرم خوبه؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/ دکتر شیرین کاتبی/ داروساز با سلام و وقت بخیر، توصیه شود در این مورد از پزشک معالج مشورت بگیرید.
Mozafari
عصر بخیر. در صورت استفاده از میم اورنج احتمال داره که بچه یبس شود؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/ دکتر شیرین کاتبی/ داروساز با سلام و احترام، شربت میم اورنج مولتی ویتامین حاوی آهن است و وجود آهن در ابتلا به یبوست، بی تاثیر نیست. برای کاهش این عارضه، توصیه میشود، 30-15 دقیقه بعد از غذا مصرف شود و در طول مدت استفاده از این محصول و به طور کلی تمام محصولات حاوی آهن ، مایعات فراوان استفاده شود.