بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

فروگلوبین+ب12 ویتابیوتیکس

شربت فروگلوبین ، یک شربت یا محلول خوراکی خوشمزه با طعم طبیعی پرتقال، عسل و مالت است که توسط کمپانی ویتابیوتیکس عرضه می شود.

با توجه به کمبود بسیار زیاد آهن در کشورما، تلاش شده است که این محصول در اکثر داروخانه های سراسر کشور در دسترس متقاضیان قرار گیرد

آنچه که در خصوص مصرف شربت فروگلوبین قابل توجه است، نیاز ضروری به آهن به میزان بالا در کودکان درحال رشد، جهت رشد و نمو طبیعی است.

البته فروگلوبین، دارای ترکیبات و ریزمغذی های متعددی است که می تواند به رشد طبیعی کودکان، تقویت قدرت یادگیری، رفع علایمی مانند ضعف و خستگی و بهبود سیستم ایمنی  کمک کند

ترکیبات اصلی: ویتامین B1-B2-B3-B5- B6-B12- فولیک اسید، کلسیم گلیسروفسفات، آهن، زینک، مس، ویتامین C ، منگنز

برند

ویتابیوتیکس
نام محصول: فروگلوبین+ب12 ویتابیوتیکس
Feroglobin+B12 Vitabiotics
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
ویتابیوتیکس
VITABIOTICS
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های کم خونی بزرگسالان مکمل های کم خونی کودکان مکمل های کودکان و نوجوانان
کشور تولید کننده: انگلستان
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
ویتابیوتیکس
تلفن شرکت: 021-88109515
وب سایت شرکت تامین کننده: http://www.vitabiotics.ir
تعداد در هر بسته: 200 میلی لیتر
سایر ترکیبات: لایزین، عصاره مالت، عسل
شکل دارویی: محلول خوراکی
فروگلوبین+ب12 ویتابیوتیکس

دسته بندی از لحاظ ترکیبات اصلی

مهشید
برای پسرم که تازه رفته پیش دبستانی، شربت فروگلوبین تهیه کردم به توصیه پزشک......موافق مصرف حداقل دو دوره فروگلوبین برای بچه های پیش دبستانی هستم
مهدوی
شربت فروگلوبین، بعد از یک مدتی، واقعا اشتهای کودکان را افزایش می دهد .فقط حیف که یک کم قیمتش برای خانواده های ضعیف، زیاد است
فرزادنیا
فروگلوبین را برای پسر ده ساله ام تهیه کردم. احساس می کنم که میزان آهن آن کفایت نمی کند
سجادی
یک کم ، طعم ش قوی تز از ان چیزی بود که پیشبینی می کردم
سمیه
پزشک من اصرار داشت که حتمااز یک مکمل استفاده کنم که صرفا آهن داشته باشد. از این جهت بی خیال فروگلوبین شدم

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code
سجادی
با سلام و خسته نباشید و تشکر از این سایت که اطلاعات مکمل ها را بدون انگیزه فروش ارائه می دهد، می خواستم راجع به شربت فروگلوبین بپرسم که آیا مصرف آن باید به صورت مستمر و متوالی باشدو یا اینکه می توانیم فقط به عنوان یک شربت تقویتی، گاه به گاه مصرف کنیم؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی سلام وقت بخیر، شربت فروگلوبین یک مکمل آهن دار است که افرادی که کم خونی دارند میتوانند به صورت مستمر از آن استفاده کنند. اما اگر دچار کم خونی نیستید ، توصیه میشود برای تقویت عمومی بدنتان میتوانید از شربت ایمونس متعلق به همین شرکت استفاده نمائید. شربت ایمونس ترکیبی از ویتامینها -املاح معدنی و آنتی اکسیدانهاست که سیستم دفاعی بدن را در مقابل عوامل بیماری زا افزایش میدهد. ضمن اینکه ریزمغذی های مورد نیاز روزانه فرد را هم تامین میکند.
فاطمه عطایی
سلام،شربت فروگلوبین B12 را می شود در زمان سرما خوردگی کودکان به کودکان داد .
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، بله میتوانید شربت فروگلوبین را در زمان سرماخوردگی هم برای کودکتان استفاده نمائید.
فارابی
با سلام آیا مصرف فروگلوبین، بر قد و وزن کودکان نیز می تواند اثرگذار باشد؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی سلام وقت بخیر، شربت فروگلوبین، مولتی ویتامین حاوی آهن میباشد که دارای ترکیباتی مانند ویتامین های گروه ب ، بخصوص ب12، زینک، اسیدآمینه لایزین و... است که در تقویت اشتهای کودکان موثر است. ضمن اینکه شربت فروگلوبین با مالت و عسل غنی شده و بر روند وزن گیری کودکان بالای یک سال مناسب است. برای کمک به رشد قد کودکتان نیز میتوانید از شربت استئوکر، استفاده نمائید. این شربت حاوی کلسیم، منیزیم، روی و ویتامین D3 است که در استحکام استخوان های کودک و کمک به رشد قد وی موثر است. این شربت نیز برای کودکان بالای یک سال مناسب است. ضمنا بین مصرف شربت فروگلوبین و شربت استئوکر 3 الی 4 ساعت باید فاصله بیندازید زیرا مصرف همزمان آهن و کلسیم ، جذب هردو را با مشکل مواجه میکند.
ثنا
فروگلوبین را می توانیم همراه با میوه به کودک بدهیم؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، بله میتوانید، بخصوص اگر میوه هایی که به کودکتان میدهید حاوی ویتامین ث (مانند مرکبات، توت فرنگی و..) باشند به جذب آهن موجود در فروگلوبین هم کمک میکنند.
آلاله قمی نژاد
لطفا توضیح دهید که آیا فروگلوبین دارای اثربخشی روی اشتهای کودکان هم هست؟ تا چه میزان؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی سلام وقت بخیر، بله، شربت فروگلوبین، مولتی ویتامین حاوی آهن میباشد که دارای ترکیباتی مانند ویتامین های گروه ب ، بخصوص ب12، زینک، اسیدآمینه لایزین و... است که در تقویت اشتهای کودکان موثر است. ضمن اینکه شربت فروگلوبین با مالت و عسل غنی شده و بر روند وزن گیری کودکان بالای یک سال مناسب است. شایان ذکر است مصرف هرگونه مکملی باید تحت نظر پزشک باشد.
قمر-9
چرا فروگلوبین دارای میزان آهن کمی است؟ من تصور می کردم که بتواند نیاز روزانه را پوشش دهد
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، شربت فروگلوبین حاوی 20 میلیگرم آهن المنتال در هر 10 سی سی میباشد . چنانچه در روز 10 سی سی شربت فروگلوبین به کودکتان بدهید، 20 میلیگرم آهن دریافت میکند و درصورتیکه روزانه 5 سی سی استفاده کند، 10 میلیگرم آهن المنتال دریافت میکند که این، میزان کمی نیست. البته میزان مصرف، بسته به نظر پزشک و رنج سنی کودک متفاوت است. لازم به ذکر است شربت فروگلوبین، به عنوان یک مکمل حاوی آهن مطرح است و جنبه دارویی ندارد بنابراین میزان آهن موجود در آن باید در محدوده استاندارد باشد.
سعیده
فروگلوبین، چاق کننده است؟ من برای پسرم دنبال یک مکمل چاق کننده می گردم
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی سلام وقت بخیر، شربت فروگلوبین، مولتی ویتامین حاوی آهن میباشد که دارای ترکیباتی مانند ویتامین های گروه ب ، بخصوص ب12، زینک، اسیدآمینه لایزین و... است که در تقویت اشتهای کودکان موثر است. ضمن اینکه شربت فروگلوبین با مالت و عسل غنی شده و بر روند وزن گیری کودکان بالای یک سال مناسب است.
هادی
سلام فروگلوبین برای زنان باردار قابل استفاده می باشد؟محدودیت خاصی دارد؟ لطفا توضیح کامل دهید
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی سلام وقت بخیر، کپسول فروگلوبین برای خانم های باردار در بازه زمانی که پزشک در نظر میگیرد، مناسب است. شایان ذکر است مصرف هرگونه مکملی را بخصوص در دوران بارداری با پزشکتان در میان بگذارید. کپسول فروگلوبین حاوی 24 میلیگرم آهن المنتال از نوع بهترین نوع ملح آهن میباشد که جذب نسبتا بالایی دارد.
مهشید
فروگلوبین را باید پیش از وعده غذایی به کودک داد یا پس از آن؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و تبریک سال نو، بهتر است شربت فروگلوبین را 30-20 دقیقه بعد از وعده غذایی اصلی به کودک داده شود.
حامد
سلام..آیا فروگلوبین برای رفع مشکل کم خونی است یا اینکه یک مولتی ویتامین مشتمل بر انواع ترکیبات ویتامینی که آهن هم به آن اضافه شده است؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، شربت فروگلوبین مولتی ویتامین آهن داری است که دارای 20 میلی گرم آهن المنتال در هر 10 سی سی میباشد و برای موارد نرمال کم خونی مناسب است ولی در موارد فقر شدید آهن بایستی از دوزهای درمانی آهن تحت نظر پزشک استفاده شود.