بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

کلسیم+دی جی وی آی

کلسیم از عناصر اساسی در ساختمان استخوان و دندانها و برای تداوم عملکرد اعصاب و عضلات و استخوان ها و برای نفوذ پذیری مویرگ ها و غشای سلول ها ضروری است.

این املاح به عنوان منبع کلسیم برای درمان تخلیه کلسیم یا در بیمارانی که کلسیم کافی مصرف نمی کنند کاربرد دارد.

این محصول برای درمان و ممانعت از کاهش سطح کلسیم در بیماری هایی مثل OSTEOPOROSIS و نرمی استخوان ها و در سندرم PMS و در کاهش خطر سرطان کولون و گرفتگی پاها و افزایش فشار خون در بارداری و کاهش سطح کلسترول موثر است.

جذب کلسیم در بدن تا حدودی وابسته به وراثت و نژاد و سن می باشد. در زنان میانسال جذب کلسیم به دنبال کاهش سطح استروژن کاهش می یابد که با مصرف کلسیم کربنات تا حدودی این مشکل برطرف می گردد.

بنابراین این مکمل می تواند به بهبود درد مفاصل و پوکی استخوان در افراد میانسال کمک کند.

نحوه و مقدار مصرف:
روزی دو کپسول همراه با غذا مصرف شود. مصرف آن با داروهای دیگر یک ساعت فاصله داشته باشد.

موارد منع مصرف:
برای مصرف افراد زیر 18 سال مناسب نیست.

نکات قابل توجه هنگام مصرف:
از دسترس کودکان دور نگه داشته شود. در زنان باردار و شیرده قبل از مصرف با پزشک مشورت گردد. درصورت مشاهده هرگونه عوارض، فوراً مصرف دارو قطع و به پزشک مراجعه نمائید.

برند

جی وی آی
نام محصول: کلسیم+دی جی وی آی
Calcium+Vitamin D GVI
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
جی وی آی
GVI
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های مفاصل و استخوان
کشور تولید کننده: آمریکا
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
سی تو آراد پارس
تلفن شرکت: 021-88227561-2
وب سایت شرکت تامین کننده: http://cito-aradepars.com
تعداد در هر بسته: 100 عدد
شکل دارویی: کپسول
کلسیم+دی جی وی آی

دسته بندی از لحاظ ترکیبات اصلی

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code
سارا میرزایی
معمولا پوکی استخوان از چه ناحیه ای شروع میشود؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز پوکی استخوان یا استئوپروز Osteoporosis به معنی کم شدن تراکم استخوان است که بدنبال آن قدرت استخوان کم شده و شکننده میشود و شکننده شدن استخوان موجب میشود احتمال بروز شکستگی در آن بیشتر شود. پوکی استخوان معمولاٌ بتدریج پیشرفت میکند و هیچ علامتی از خود بروز نمیدهد تا وقتی که شکستگی بوجود میاید. پوکی استخوان میتواند در هر استخوانی از بدن ایجاد شود ولی معمولا در ستون مهره، لگن، مچ دست و دنده ها بیشتر دیده میشود.
فرناز یاوری
برای استحکام استخوان ها هم میشه از کپسول کلسیم خورد؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز سلام بله موثر است. دقیقا یکی از کاربردهای کلسیم با ویتامین دی، یهمین موضوع است
اشکان امامی
روز خوش. دچار در رفتگی کتف شدم و دستم به شدت درد میکند. یک هفته گذشته اما همچنان ضعف و درد دارم. با مصرف کپسول کلسیم ویتامین دی جی وی آی ممکنه که سریعتر بهبود پیدا کنم؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز سلام حتما به پزشک مراجعه فرمایید.مصرف کپسول کلسیم در جهت کاهش درد تاثیری ندارد.
کرم رضایی
از کپسول کلسیم ویتامین دی جی وی آی میتوان برای رشد قد هم استفاده نمود؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز سلام بله کلسیم یکی از مواد ضروری برای بدن در جهت رشد قد میباشد. البته به شرط اینکه پرونده رشد بسته نشده باشد
فهیمه
پدر بزرگم مدام کپسول کلسیم ویتامین دی جی وی آی را به همراه شیر مصرف میکند. اصلا تاثیری دارد یا خیر/؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز سلام بله حتما بسیاری از پزشکان ، مکمل های کلسیم را برای افزاد سالمند توصیه می کنند
سلامه مهدوی
آیا مصرف کپسول کلسیم ویتامین دی جی وی آی برای افرادی که کلیه ی سنگ ساز دارند ایرادی ندارد؟ احتمال رسوب کلسیم و تبدیل شدن به سنگ بالا نمیرود؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز سلام بستگی به جنس سنگ کلیه دارد دوست عزیز.حتما قبل مصرف با پزشک معالج خود مشورت نمایید.
سارا زکایی
سلام. روز بخیر. کپسول کلسیم ویتامین دی کمکی به بهبود بیماران ام اسی میکند.
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز سلام خیر دوست عزیز بیشترین مورد مصرف کلسیم، برای تقویت و استحکام استخوان است
یاشا پاکنژاد
میتوانم از کلسیم ویتامین دی به عنوان یک مکمل برای تقویت سیستم ایمنی بدنم استفاده کنم؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز سلام کپسوا امگا کیوتن gvi نقش بیشتر وموثرتری در تقویت سیستم ایمنی دارد.
لادن علیمرادی
با سلام. مشکل آرتروز دست دارم و ضعف شدیدی رو در دستانم حس میکنم و گاهی گزگز میکنه. آیا با مصرف کلسیم ویتامین دی این مشکل رفع میشود؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز سلام دوست عزیز اگر این گزگز دراثر کمبود کلسیم وویتامین دی ایجادشده باشد بله تاثیرگذار است.ولی گزگز انگشتان دست یک علامت عمومیست که میتواند فصل مشترک بعضی بیماریها مانند چربی خون بالا ویا کمبود بعضی مواد مانند منیزیم یاشد.بنابراین بهتر است با مراجعه به پزشک ابتدا یک چکاب اولیه انجام دهید.
خادم
استفاده ی کپسول کلسیم ویتامین دی برای بیماران دیابتی خطرآفرین هست یا خیر.
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز سلام خیر دوست عزیز مگر در مواردی که دیابت منجر به بروز اسیب کلیوی شده باشد که در این صورت قبل از مصرف حتما با پزشک معالج خود مشورت نمایید.