بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

ایزی آیرون جی وی آی

ایزی آیرون که اخیرا با نام آیرون جی وی آی در داروخانه های سراسر کشور عرضه می شود می تواند با دراختیار داشتن 28 میلی گرم آهن بیس گلیسینات، کمک فراوانی به افرادی که میزان غلظت آهن خونشان پائین تر از سطح نرمال است ( آنمی همولیتیک یا در طول بارداری ) می کند.

اهمیت آهن در سلامت افراد:

آهن یک ماده معدنی مهم است که در تولید گلبولهای قرمز و افزایش سطح سلامتی بدن مفید است.

آهن نقش مهمی در ساختار هموگلوبین و میوگلوبین در بدن ایفا می کند و در فرآیندهای اکسیداسیون و احیاء نقش بسزایی دارد. بنابراین این محصول در آنمی ها موثر می باشد.

این محصول حاوی 28mg ماده موثره میباشد که از نوع بیس گلیسینات است



نحوه و مقدار مصرف کپسول آهن/آیرون جی وی آی:
 روزی 1 عدد همراه غذا میل شود و از مصرف همزمان با لبنیات و قرص کلسیم اجتناب گردد.

- در افرادی که مشکل معده و کولون دارند همراه غذا مصرف گردد.


نکات قابل توجه هنگام مصرف
کپسول آهن/آیرون جی وی آی:
- از دسترس کودکان دور نگه داشته شود.

- در زنان باردار و شیرده قبل از مصرف با پزشک مشورت گردد.

- درصورت مشاهده هرگونه عوارض، فوراً مصرف دارو قطع و به پزشک مراجعه نمائید.

- مصرف بیش از حد آهن در کودکان زیر 6 سال سبب مسمومیت و مرگ می گردد.

برند

جی وی آی
نام محصول: ایزی آیرون جی وی آی
Easy Iron GVI
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
جی وی آی
GVI
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های کم خونی بزرگسالان
کشور تولید کننده: آمریکا
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
سی تو آراد پارس
تلفن شرکت: 021-88227561-2
وب سایت شرکت تامین کننده: http://cito-aradepars.com
تعداد در هر بسته: 90عدد
شکل دارویی: کپسول
ایزی آیرون جی وی آی

دسته بندی از لحاظ ترکیبات اصلی

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code
سارا اسدی
سلام من تالاسمی مینور دارم اگر کپسول آهن را به همراه تمام مواد حاوی آهن استفاده کنم مشکل حل خواهد شد؟
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. به طور کلی قرص آهن جی وی آی، بمنظور رفع ککمخونی فقر آهن توصیه می شود. ولی شما در مورد مصرف مکمل آهن حتما باید با پزشک مشورت کنید.
قنبری-پری
پزشک برای من آهن نسخه کرده است و داروخانه آیرون جی وی آی بمن داده است. لطفا در مورد دلایل کم خونی توضیح دهید
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. کم خونی شما کم خونی فقر آهن است که به دلیل کمبود آهن در رژیم غذایی و یا اختلال در جذب آهن و یا خونریزی ایجاد می شود. درمان این نوع کم خونی مصرف منابع آهن از جمله گوشت قرمز و استفاده از مکمل آهن است. ایرون جی وی آی به دلیل دارا بودن ۲۸ میلی گرم آهن به بهبود کم خونی شما کمک می کند.
ریبا
آهن آیرون جی وی آی را همراه با غذا مصرف کنیم یا قبل غذا؟ در چه شرایطی جذب آهن بهتر صورت می گیرد
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. اگر مشکل گوارشی دارید، آهن را همراه با غذا مصرف کنید. برای پیشگیری از تداخل جذب، دو ساعت قبل و بعد از آهن از مصرف چای، لبنیات و قرص کلسیم پرهیز کنید. جذب آهن با ویتامین ث افزایش می یابد. همراه آهن از منابع این ویتامین مانند مرکبات، گوجه فرنگی، جعفری و ...استفاده کنید.
صادقی
برای کسانی که دچار کم خونی هستند، چند دوره مصرف آیرون جی وی آی را توصیه می کنید. آیا آهن آن کفایت می کند؟
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. دوره مصرف آهن بستگی به شدت کم خونی شما دارد که با آزمایش خون مشخص می شود. توصیه می کنم بعد از دو دوره مصرف آیرون جی وی آی، آزمایش دهید. دوز آهن این محصول بالا بوده و ۲۸ میلی گرم است که به بهبود کم خونی فقر آهن کمک موثری می کند.
اکرم جمالزاده
آیا مصرف محصول ایزی آیرون جی وی آی، بهنگام صبح ممکن است مشکلی ایجاد کند. کلا زمان مناسب برای خوردن کپسول آیرون جی وی آی چه زمانی است
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. توصیه می کنم برای پیشگیری از مشکلات گوارشی، آهن را همراه با غدا مصرف کنید. دو ساعت قبل و بعد از آهن از مصرف چای، لبنیات و قرص کلسیم پرهیز کنید.
فرهادی
ایزی آیرون جی وی آی، دارای آهن است یا اینکه اسید فولیک هم در کنار آهن دارد.
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. آیرون جی وی آی حاوی ۲۸ میلی گرم آهن است و اسید فولیک ندارد.
جواهری
ایزی آیرون جی وی آی ، تولید کدام کشور است
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. این محصول تولید کشور آمریکاست.
مریم
در رابطه با آهن ایزی آیرون جی وی آی، توضیح دهید که آیا مصرف آن در طول دوره پریود زنان، باید صورت گیرد یا اینکه قبل و بعد دوره
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. این مورد بستگی به این دارد که شما مبتلا به کم خونی فقر آهن هستید یا خیر و اینکه دلیل مصرف شما چیست. تشخیص کم خونی با آزمایش خون میسر است. در صورت ابتلا به کم خونی، باید مکمل آهن را برای مدت مشخصی مصرف کنید و استفاده از آن تنها در دوران قاعدگی کفایت نمی کند.
نگار
با عرض پوزش از شما. در مدت زمان استفاده از ایزی آیرون هنگام عادت ماهانه رنگ خونریزیم تغییر کرده و پررنگ تر شده . آیا طبیعی هست؟
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. این علامت احتمالا ارتباطی به مصرف آهن ندارد. توصیه می کنم با متخصص زنان مشورت کنید.
Ladan
دخنرم 7 سالش هست و در دوران کودکی به علت آلرژی و طعم بد آهن نمیتونست آهن مصرف کنه. آیا الان میتونم بهش کپسول ایزی آیرون بدم؟
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. توصیه می کنم ابتدا با آزمایش خون و تحت نظر پزشک از کمبود آهن فرزندتان مطمئن شوید. در صورتی که کودک نیاز به مکمل آهن داشت دقت کنید که میزان آهن کپسول آهن جی وی آی برای کودک ۷ ساله زیاد است. توصیه می کنم از شربت فروپلاس داینارترول استفاده کنید.