بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

پلیوم کلمار

پلیوم یک داروی گیاهی موثر در بهبود کلیه بیماری های های تنفسی فوقانی مانند سرماخوردگی، آنفلوانزا، سینوزیت، رینیت، فارنژیت و لارنژیت می باشد که با مصرف آن می توان از منافع بسیاری بهره مند شد.

پلیوم چیست ؟

در طول قرن ها طبیبان آفریقایی از جوشانده گیاهی به نام " UMCKALOBA" برای بهبود علایم عفونتهای تنفسی مختلف از جمله سل استفاده می نمودند تا اینکه در سال 1879، فردی به نام " استیونس " که مبتلا به سل ریوی بوده است، بنا به تشخیص پزشک خود جهت درمان بیماری خود به آفریقای جنوبی سفر می نماید.

نتیجه این سفر بهبودی کامل آقای " استیونس " پس از گذشت 4 ماه از درمان با داروی گیاهی به نام " پلارگونیوم سیدوییدز " می شود. آقای " استیونس " در سفر بازگشت از آفریقای جنوبی، این گیاه را با خود به انگلستان وارد می نماید که از آن زمان به نام " داروی استیونس " در دنیا ملقب می شود.

" داروی استیونس " در ریشه گیاه " پلارگونیوم سیدوییدز " بوده است که در حال حاضر کمپانی های معتبر دنیا مانند Schwabe سوییس استخراج و به فرم های مختلف دارویی تولید می شود.

کمپانی Kolmar کره ، عصاره این گیاه را براساس روش های پیچیده و خاصی استخراج نموده که به نام پلیوم ثبت نموده و به بازار های جهانی عرضه نموده است.

نحوه عملکرد پلیوم :

نحوه عملکرد پلیوم در بهبود بیماری های تنفسی مطابق با مکانیسم پنچ گانه زیر صورت می پذیرد :

1- خاصیت افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن : پلیوم با افزایش تولید اینترفرون ها و افزایش فاگوسیتوز ماکروفاژها، منجر به مهار پیشرفت بیماری در بدن می شود.

2- خاصیت ضد ویروسی : 95 – 80 درصد بیماری های تنفسی منشا ویروسی دارند که باتوجه به خاصیت ضد ویروسی بودن پلیوم منجر به رفع و بهبود بیماری می گردد.

3- خاصیت ضد باکتریایی : پلیوم نه تنها مانع چسبندگی باکتری های بیماری زا به سلولهای زنده مخاط دستگاه تنفسی می شود بلکه منجر به افزایش چسبندگی باکتری های بیماری زا به سلولهای مرده مخاط دستگاه تنفسی می گردد که همین امر منجر به پیشگیری از تجمع باکتری های بیماری زا در بدن می شود.

4- خاصیت موکولیتیک : پلیوم منجر به افزایش حرکت مژک های سیستم تنفسی می شود که در نتیجه حرکت این مژک ها، نقل و انتقال عوامل پاتوژن ( باکتری، ویروس، آلرژن ها) به خارج دستگاه تنفسی بهبود می یابد.

علاوه بر این پلیوم باعث رقیق شدن مخاط سیستم تنفسی در زمان بیماری می شود که در نتیجه آن از تجمع باکتری ها و ویروس ها جلوگیری می نماید.

5- کاهش تظاهرات و علایم بیماری : پلیوم منجر به کاهش علایم بیماری مانند گلودرد، سرفه، احتقان وآبریزش بینی، تنگی نفس، ضعف و... در افراد مبتلا به بیماری های تنفسی می گردد.

کاربرد پلیوم :

پلیوم یک داروی گیاهی موثر در بهبود کلیه بیماری های های تنفسی فوقانی مانند سرماخوردگی، آنفلوانزا، سینوزیت، رینیت، فارنژیت و لارنژیت می باشد که با مصرف آن می توان از منافع بسیاری بهره مند شد.

منافع کلیدی پلیوم : 1

- بهبود کلیه بیماری های تنفسی فوقانی ( با علایم گلودرد، احتقان و آبریزش بینی، سرفه و...)

2- افزایش سرعت بهبود بیماری های تنفسی فوقانی ( در حداقل زمان ممکن)

3- افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از ابتلای مجدد به بیماری های تنفسی

4- کاهش هزینه های درمان به علت کاهش ابتلا به بیماری های تنفسی

5- پیشگیری از ایجاد مقاومت باکتریایی

6- پیشگیری از مصرف آنتی بیوتیک در موارد غیرضروری

7- افزایش سطح کیفی زندگی

8- دارای کیفیت و تاثیرگذاری بالا

9- دارای طعم بسیارخوشمزه توت فرنگی

میزان مصرف پلیوم : روزی سه بار قبل از غذا پلیوم کمتر از 6 سال:1.5 تا 3 سی سی 6 تا 12 سال : 5 سی سی بیش از 12 سال : 5 تا 10 سی سی

بارداری و شیردهی : مصرف در دوران بارداری و شیردهی با مشورت پزشک انجام شود. شرایط نگهداری پلیوم : پلیوم را در دمای زیر 30 درجه سانتیگراد و دور از نور و دسترس کودکان نگهداری کنید.

ترکیبات اصلی:عصاره ریشه گیاه پلارگونیوم سیدوییدز

برند

کلمار
نام محصول: پلیوم کلمار
Peliom Kolmar
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
کلمار
kolmar
دسته بندی از لحاظ عملکرد: داروهای گیاهی سایر
کشور تولید کننده: کره جنوبی
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
بهشاد دارو
تلفن شرکت: 021-88930382
وب سایت شرکت تامین کننده: behshadpharma.ir
سایر ترکیبات: عصاره ریشه گیاه پلارگونیوم سیدوییدز
شکل دارویی: شربت
مینا فراهی
با سرماخوردگی رفتم پیش دکتر، برام پلیوم نوشت. نمی شناختم پلیوم رو ولی بعد از 3 روز کاملا ابریزش بینی و گلودردم رو خوب کرد. بقیه شربتهایی که استفاده کرده بودم فقط برای سرفه بود ولی شربت پلیوم عالی بود.
جواد
پلیوم عالی است
مریم-ج
وقتی پلیوم را با دیگر دارهایی که تا الان برای گلو درد مصرف کرده بودم، فقط یاد پروسپان می افتم ولی محصول دیگری را نمی توانم در اون اندازه ها ببینم که باهاش مقایسه کنم ش
رمضانی
پلیوم را داروخانه به من پیشنهاد داد و واقعا برای کاهش عوارض سرماخوردگی ام مفید بود

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code
جهادی
برای تهیه پلیوم، نسخه نیاز است؟
نماینده شرکت بهشاد دارو/نازیلا امین/فوق لیسانس تغذیه خیر محصول پلیوم را می توانید بدون نسخه از داروخانه ها تهیه کنید.
صنوبری-مجید
پلیوم دارای تاییدیه وزارت بهداشت است؟
نماینده شرکت بهشاد دارو/نازیلا امین/فوق لیسانس تغذیه بله قرص و شربت پلیوم دارای تاییدیه های لازم از وزارت بهداشت و درمان می باشد
ی- دارابی
برای پلیوم، می خواستم سوال کنم که آیا مصرف آن برای بیماران قلبی، مشکل زا است؟
نماینده شرکت بهشاد دارو/نازیلا امین/فوق لیسانس تغذیه خیر، قرص و شربت پلیوم برای بیماران قلبی منع مصرفی ندارد.
فاطمه عطایی
با سلام و خسته نباشید ،من دختر ۷ ساله ای دارم که مدام سرما می خورد به نظر شما از چه مکملی برای تقویت سیستم ایمنی بدنش استفاده کنم .
نماینده شرکت بهشاد دارو/نازیلا امین/فوق لیسانس تغذیه شما می توانید از مکمل های حاوی زینک و ویتامین C تهیه شده با مقادیر مخصوص کودکان استفاده کنید.
پیمان قاسمی
پلیوم جایگزین شربت هایی نظیر دیفن هیدرامین باید شود یا اینکه همزمان مصرف کنیم؟
نماینده شرکت بهشاد دارو/نازیلا امین/فوق لیسانس تغذیه از آنجایی که شربت پلیوم به کاهش سرفه کمک می کند می تواند جایگزین دریافت شربت های شیمیایی باشد
جمارانی
آیا مصرف پلیوم، ممکن است آثاری شبیه خواب آور بودن داشته باشد؟
نماینده شرکت بهشاد دارو/نازیلا امین/فوق لیسانس تغذیه تاکنون چنین عارضه ای برای شربت پلیوم گزارش نشده است. ممکن است خواب آلودگی ناشی از مصرف آنتی هیستامین ها یا سایر داروهای تجویزی یا در اثر ضعف ناشی از سرماخوردگی باشد.
زاهدانزاده
لطفا در خصوص مصرف پلیوم برای بیمارانی که دچار سرماخوردگی شده اند و در ضمن واکسن آنفولانزا هم قبلا تزریق کرده بوده اند توضیح دهید؟ آِیا موثر است؟
نماینده شرکت بهشاد دارو/نازیلا امین/فوق لیسانس تغذیه واکسن های آنفولانزا که هر سال در آغاز پاییز تزریق می شوند تنها می توانند از بدن در مقابل نوع خاصی از ویروس آنفولانزا محافظت کنند و اثری بر روی سرماخوردگی معمولی ندارند. در زمان بروز سرماخوردگی یا آنفولانزا شربت پلیوم می تواند به تسکین علائم بیماری مانند سرفه، گلو درد و آبریزش و گرفتگی بینی و سینوس کمک کند.
فرخی-مهدیه
برخی می گویند که مصرف پلیوم، اعتیاد آور است و سبب می شود که مدت طولانی مجبور باشیم برای در امان بودن از حساسیت های تنفسی، آن را مصرف کنیم. آیا صحت دارد؟ در این رابطه چه توصیه ای دارید؟
نماینده شرکت بهشاد دارو/نازیلا امین/فوق لیسانس تغذیه خیر مصرف پلیوم اعتیاد آور نیست و در زمان بروز علائم عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی مانند آبریزش و گرفتگی بینی، سرفه و گلو درد می تواند به رفع آنها کمک کند
پوران
با سلام...آیا پلیوم را برای افرادی که دارای سابقه آسم هستند، به عنوان یک پیشگیراننده از حساسیت ها، می توانیم مصرف کنیم؟
نماینده شرکت بهشاد دارو/نازیلا امین/فوق لیسانس تغذیه خیر پلیوم می تواند به تسکین عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی و تسکین علائم سرماخوردگی کمک کند.
احمدزاده. رعنا
دخترم به دلیل کهنه شدن سرماخوردگی دچار آلرژی شده و مدام بینیش پر میشه. مصرف شربت پلیوم برای او تاثیری دارد؟
نماینده شرکت بهشاد دارو/نازیلا امین/فوق لیسانس تغذیه اگرچه شربت پلیوم می تواند به کاهش علائم مذکور کمک کند اما برای بهبود آلرژی موثر نیست.