بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

رویال پروویت مارنیز

Royal provite مارنیز با دارا بودن فرمولاسیونی حاوی رویال ژلی، بی پلن یا گرده گل، پروپولیس و ویتامین E مجموعه ای از خواص مواد مؤثره تشکیل دهنده این فراورده را شامل می شود. این فرمولاسیون سبب تامین انرژی در زمان فعالیت شدید فیزیکی  و نیز سبب حفاظت در برابر اثرات مخرب آلوده کننده های محیطی و رادیکال های آزاد می گردد.  ویتامین ها و مواد ریز مغذی موجود در آن به رشد کمک کرده و نیز سبب  تسریع دوران نقاهت می گردد.


Royal Jelly غذای زنبور ملکه و مغذی ترین ماده موجود در طبیعت است که حاوی اسیدهای آمینه، ویتامین های A,C,D,E،  ویتامین های گروه B  و کلیه املاح و مواد معدنی مورد نیاز بدن از جمله پتاسیم، سدیم، کلسیم، زینک، آهن، مس و منگنز می باشد.رویال ژله حاوی ماده منحصر به فرد 10- HDA  با خواص شگفت انگیز بوده و نیز منبع غنی از استیل کولین است که به عنوان نوروترانسمیتر در مغز عمل می کند.
Bee pollen یا همان گرده گل از گرده های گیاهی تشکیل شده است که توسط زنبورهای عسل کارگر جمع آوری می شود و با شهد گیاه و بزاق زنبورهای عسل ترکیب می گردد. این ماده به شکل گلوله های فشرده درآمده و به عنوان غذا برای زنبورهای نر مورد استفاده قرار می گیرد. بی پلن حاوی پروتئین ها کربوهیدرات ها، لیپیدها، مواد معدنی، ویتامین ها و مقادیر اندکی از دیگر مواد ارگانیک می باشد. این ماده عملکرد ضد التهابی، تنظیم کننده ایمنی، ارگولوژنیک (افزایش عملکرد ذهنی و جسمی در ورزشکاران)، نیروزایی و محافظتی در برابر اشعه دارد.


propolis (پروپولیس) از رزین ها و سایر ترشحات جمع آوری شده از درختان اطراف کندوی عسل تشکیل می شود. زنبورها از پروپولیس بعنوان ماده ای برای مقاومت در برابر میکروب در ساخت کندو استفاده می کنند و این موضوع به دلیل داشتن خواص ضد باکتری (در برابر باکتریهای گرم مثبت و گرم منفی)، ضد ویروسی و ضد قارچی آن می باشد. خاصیت ضد میکروبی پروپولیس برای محافظت از زنبورها و کندوی آنها در برابر تهاجم های باکتریایی، قارچی و ویروسی خارج از محیط کندو ضروری است.
 Vitamin E یکی ازمهم ترین ویتامین‌های محلول در چربی است. این ویتامین خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار بالایی داشته و اثرات شیمیایی مخرب رادیکال های  آزاد را از بین می‌برد. این ویتامین در فسفو لیپید غشای سلولی قرار می‌گیرد و از تخریب دیواره سلول جلوگیری می‌کند. ویتامین E به ویژه برای محافظت از سلول‌های مغز بسیار موثر است. نتایج پژوهش‌های متعدد نشان می‌دهد که این ویتامین می‌تواند سرعت پیشرفت بیماری آلزایمر را کاهش دهد. این ویتامین مهم‌ترین عامل برای داشتن سیستم ایمنی قوی و پوست و چشم‌های سالم است.


خواص:
اثرات تونیک و افزایش توان فیزیکی، ذهنی و رفع  احساس خستگی توام با استرس  
تنظیم متا بولیسم و افزایش انرژی
تامین ویتامین ها، اسیدهای آمینه، مواد معدنی و املاح مورد نیاز بدن
دارای خاصیت آنتی بیوتیکی ( به واسطه وجود موادی نظیر گاماگلبولین ، نئوپترین، رویالیزین و HDA 10- )                      

ضد التهاب و آنتی اکسیدان بسیار قوی
ضد باکتری، ضد قارچ و ضد ویروس
تقویت سیستم ایمنی
کمک به درمان کم خونی(محرک هماتوپویتیک)


روش و مقدار مصرف:

روزانه یک ویال قبل از صبحانه میل شود.
قبل از مصرف به خوبی تکان داده شود.


شرایط نگهداری:

محصول را در دمای کمتر از 30 درجه سانتی گراد و دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.


بسته بندی:

20 ویال 11 میلی ایتری در یک جعبه

برند

مارنیز
نام محصول: رویال پروویت مارنیز
Royal Provite Marnys
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
مارنیز
MARNYS
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های تقویت سیستم ایمنی/آنتی اکسیدان ها
کشور تولید کننده: اسپانیا
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
رسافارمد
تلفن شرکت: 021-22409920
وب سایت شرکت تامین کننده: http://www.rasapharmed.com
تعداد در هر بسته: 20 عدد
شکل دارویی: محلول خوراکی
رویال پروویت مارنیز

دسته بندی از لحاظ ترکیبات اصلی

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code