بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

اگزوتیک مارنیز

ویال اگزوتیک  MARNYSبه خاطر داشتن خواص انرژی زایی و توانمندسازی، بویژه برای افرادی توصیه می شود که تحت استرس های روحی و جسمی فراوانی هستند یا از  افسردگی رنج برده و همچنین افرادی که دچار ناتوانی جنسی( sexual asthenia ) هستند.
 این فرآورده توانایی های جسمی و روحی را افزایش داده، سبب مقاومت بیشتر در برابر خستگی بویژه در زمان های کار شدید جسمی و روحی می گردد.
 این محصول دارای خواص تونیک ، انرژی زایی ، اثر بر روی ناتوانی جنسی ، تقویت سیستم ایمنی و خواص تغذیه ای می باشد و به ایجاد و نگهداری نعوظ erection)) ، افزایش اسپـرماتوژنز و تحریک ترشـح هورمونهای جنسی کمک می کند .
Korean Ginseng یا پاناکس جین سینگ یک تونیک و آداپتوژن گیاهی بوده و در ارتقا عملکرد جنسی موثر است. این ترکیب حاوی بیش از ۸ درصد جینسنوزید است که نشانه کیفیت فوق العاده محصول می باشد .
Royal Jellyغذای ویژه  ملکه زنبور عسل و غنی ترین ماده مغذی موجود در طبیعت می باشد و یک انرژی بخش طبیعی با اثرات شگفت انگیز است.
گیاه Eleuterococcus یا جین سینگ سیبریایی حاوی  هیدروکسی کومارین ، مشتقات کافئیک اسید ، ترکیبات استروئیدی ، پلی ساکاریدها و ساپونین می باشد .این گیاه از زمان های گذشته بعنوان ضداضطراب، افزایش دهنده قوای عمومی بدن و تقویت کننده سیستم ایمنی کاربرد دارد . این گیاه قدرت مقابله با استرس و خستگی را افزایش می دهد و در حفظ سلامت جنسی و افزایش میل جنسی نقش مؤثری دارد.


Guarana  با نام علمی  Paullina Cupana گیاهی خودرو و بومی منطقه آمازون می باشد. این گیاه دارای ترکیباتی از قبیل آلکالوئیدهای پورینی، تانن ها، سیانو لیپیدها، ساپونین ها، نشاسته و پروتئین می باشد . گوارانا بدلیل داشتن پورین ها نظیر کافئین دارای اثرات تحریک کنندگی یا stimulating  می باشد. این گیاه دارای خاصیت رفع سریع خستگی و افزایش اکسیژن رسانی به بافت ها می باشد. اثرات تحریک کنندگی و اثر بر روی گردش خون و قلب می تواند بدلیل وجود کافئین در این گیاه باشد .


تورین (Taurine):  اسید ارگانیک با وزن ملکولی پایین و از مشتقات اسیدهای آمینه سیستئین و متیونین می باشد. برای تقویت  عملکرد سیستم قلب و عروق،  سیستم اعصاب مرکزی و عضلات اسکلتی ضروری بوده،  باعث تحریک ساخت و ساز هورمون های جنسی می گردد و در ارضا روانی و تحریک پذیری جنسی نقش مؤثری دارد.
عصاره ریشه  شیرین بیان) Liquorice ( حاوی ترکیبات ساپونین ، فلاونوئیدها ، ایزوفلاون ، هیدروکسی کومارین ، ترکیبات استروئیدی می باشد و دارای خاصیت ضدالتهاب، ترمیم کننده ، تقویت سیستم ایمنی و محافظت از بافت کبد می باشد .


خواص :
•    اثرات تونیک و افزایش سریع توان فیزیکی، ذهنی و رفع  احساس خستگی توام با استرس  
•    تقویت کننده و  رفع سریع ناتوانی های جنسی در خانم ها و آقایان
•    ضد اضطراب و ضد افسردگی
•     صددرصد طبیعی و سریع الاثر،  نشاط آور قوی و  انرژی بخش
•    تآمین ویتامین ها ، اسیدهای آمینه ، مواد معدنی و املاح مورد نیاز بدن
•    تقویت سیستم ایمنی و افزایش قابل توجه مقاومت بدن در برابر عوامل  بیماری زا
•    تقویت سیستم گردش خون و حفاظت از قلب و عروق
•    تقویت سیستم اعصاب مرکزی
•    مناسب برای ورزشکاران حرفه ای در فعالیت های بدنی بالا
•    افزایش تمرکز و توان ذهنی
•    تنظیم متا بولیسم

روش و مقدارمصرف :

روزانه یک ویال قبل از صبحانه میل شود.
قبل از مصرف به خوبی تکان دهید.


شرایط نگهداری:

محصول را در دمای کمتر از 30 درجه سانتی گراد و دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.
بسته بندی:   ۲۰ ویال ۱۱ میلی لیتری در یک جعبه                                                                    

برند

مارنیز
نام محصول: اگزوتیک مارنیز
Exotique Marnys
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
مارنیز
MARNYS
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های جنسی مکمل های تقویت سیستم ایمنی/آنتی اکسیدان ها
کشور تولید کننده: اسپانیا
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
رسافارمد
تلفن شرکت: 021-22409920
وب سایت شرکت تامین کننده: http://www.rasapharmed.com
تعداد در هر بسته: 20 عدد
شکل دارویی: محلول خوراکی
اگزوتیک مارنیز

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code
صبوری
اگزوتیک مارنیز را می توان در دوره بارداری هم استفاده کرد؟
نماینده علمی شرکت رسافارمد/ خانم دکتر باوریان/ داروساز ویال اگزوتیک در دوران بارداری و شیردهی منع مصرف دارد.
دکتر فاطمی
من یک متخصص غدد هستم. لطفا در خصوص مکانیسم عملکرد مارنیز اگزوتیک توضیح دهید و در صورت امکان برشور علمی آن را در دسترس قراردهید
تحریریه سایت مکمل شناسی
کرجی
مارنیز اگزوتیک برای بیمارانی که وارفارین استفاده می کنند، موجب تداخل می شود؟
نماینده علمی شرکت رسافارمد/ خانم دکتر باوریان/ داروساز این محصول میتواند برای افرادی که از وارفارین استفاده میکنند تداخل دارویی ایجاد کند .
کریمی
مارنیز اگزوتیک دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو است؟؟ توزیع آن در ایران صورت گرفته است؟ ما که جایی ندیده ایم
نماینده علمی شرکت رسافارمد/ خانم دکتر باوریان/ داروساز این محصول دارای مجوز از سوی سازمان غذا و دارو می باشد که توسط شرکت رسا فارمد (نماینده رسمی شرکت مارتینز نیتو کشور اسپانیا) بصورت رسمی وارد کشور میشود و در داروخانه های معتبر سراسر کشور توزیع می گردد.
جفمند
داروی مارنیز اگزوتیک دارای چه ترکیباتی است؟ لطفا دقیق تر و جامع تر اطلاع رسانی کنید؟ ضمنا آیا در ایران به صورت رسمی در داروخانه ها توزیع می شود؟
نماینده علمی شرکت رسافارمد/ خانم دکتر باوریان/ داروساز Ingredients per vial Royal jelly 500 mg Guarana 500 mg Taurine 200 mg Eleuterococcus 500 mg Korean ginseng 150 mg Liquorice 32 mg