بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

لاکتوواژ زیست تخمیر

لاکتوواژ چیست؟

لاکتوواژ یک ترکیب ویژه پروبیوتیکی واژینال برای خانم­هاست که حاوی مقادیر بالایی از 4 سویه باکتری سودمند دستگاه ادراری-تناسلی خانم­هاست.

1)      Lactobacillus acidophilus

2)      Lactobacillus rhamnosus

3)      Lactobacillus gasseri

4)      Lactobacillus plantarum


ویژگی لاکتوواژ نسبت به محصولات مشابه چیست؟


این محصول حاوی مقادیر بالایی از پروبیوتیک­هاست. 4 سویه­ به کار رفته در محصول از مفیدترین و شناخته شده­ترین پروبیوتیک­های دستگاه ادراری- تناسلی خانم­هاست که بر اساس نیاز آنان و اهداف درمانی مورد نظر، انتخاب شده­اند. فرم واژینال این فرآورده سبب کلونیزاسیون سریع­تر (3روز) پروبیوتیک­ها در واژن می­گردد و اثرات مطلوب پس از دوره کوتاه مصرف حاصل خواهد گردید.


در چه شرایطی می­توان لاکتوواژ را مصرف کرد؟

  •       مواجه با بیماری­های عفونی اداری- تناسلی خانم­ها جهت افزایش اثرات آنتی بیوتیک­ها و ضد قارچ­ها
  •       در پایان دوره آنتی­بیوتیک­ها و یا ترکیبات ضد قارچ جهت بازگرداندن تعادل فلور طبیعی واژن و پیشگیری از عود مجدد عفونت­های ادراری- تناسلی (باکتریال و قارچی) در خانم­ها
  •       دوران یائسگی جهت کاهش خشکی و افزایش ترشحات واژن

مقدار مصرف: روزانه 2-1 کپسول به صورت واژینال به مدت 10-7 روز

روش استفاده:

1-      دست را با آب گرم و صابون شستشو دهید. کپسول را بیرون آورید و چند ثانیه در ظرف آب فرو کنید. بعد از اینکه سطح آن لغزنده شد، به پشت دراز بکشید و با انگشت میانی کپسول را عمیقاً وارد واژن نمایید. سپس به مدت 10 دقیقه دراز بکشید. بعد از استفاده دست­های خود را شستشو دهید.

2-      بهتر است برای وارد کردن کپسول واژینال لاکتوواژ از انگشتانه­ای که داخل جعبه وجود دارد استفاده نمایید. هم چنین می­توان از اپلیکاتور برای مصرف واژینال نیز استفاده نمود. در این صورت استفاده از اپلیکاتورهای موجود برای قرص­های واژینال توصیه می­شود.

شکل دارویی: کپسول واژینال

عوارض جانبی و سمیت: تاکنون هیچ عارضه جانبی خاص و مورد سمیت برای پروبیوتیک­ها گزارش نشده است. همه پروبیوتیک­ها به طور طبیعی در بدن وجود دارند و همگی به عنوان عوامل (Generally Recognized as Safe) GRAS، یعنی ایمن، توسط سازمان غذا و داروی آمریکا  (FDA)ثبت شده­اند. در هنگام مواجهه با عوارضی مانند قرمزی، خارش، سوزش ناحیه تناسلی یا ترشح غیرعادی به پزشک خود اطلاع دهید.

موارد احتیاط و منع مصرف:
هیچ مورد منع مصرف مطلقی برای این فرآورده وجود ندارد. در مواردی مانند نقص سیستم ایمنی، قبل از جراحی­های شکمی، بیماری­های دریچه قلب، سندرم روده کوتاه، ریسک ایسکمی مزانتر پروبیوتیک­ها باید با احتیاط بیشتر صورت گیرد.

مصرف در دوران بارداری و شیردهی: طبق مطالعات اخیر در تمام دوران بارداری و شیردهی ایمنی پروبیوتیک­ها کاملاً اثبات شده است.

تداخل دارویی: به طور کلی مصرف این فرآورده با هیچ دارویی تداخل ندارد. توصیه می­شود که پروبیوتیک­های واژینال بعد از اتمام دوره آنتی بیوتیکی (خوراکی و واژینال) شروع شود.

شرایط نگهداری: بهترین شرایط جهت نگهداری این فرآورده داخل یخچال و در دمای 8-2 درجه می­باشد.

برند

نام محصول: لاکتوواژ زیست تخمیر
LactoVag Zisttakhmir
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
زیست تخمیر
Zist Takhmir
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های ویژه بانوان
کشور تولید کننده: ایران/تولید داخل
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
زیست تخمیر
تلفن شرکت: 021-77495007
وب سایت شرکت تامین کننده: http://www.zisttakhmir.com
سایر ترکیبات: لاکتوز، منیزیم استئارات، سیلیکون دی اکسید.
شکل دارویی: کپسول
لاکتوواژ زیست تخمیر

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code