بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

لاکتوفم زیست تخمیر

لاکتوفم® چیست؟

لاکتوفم® یک ترکیب ویژه پروبیوتیکی برای خانم­هاست که حاوی مقادیر بالایی از 4 سویه باکتری سودمند دستگاه ادراری-تناسلی خانم­ها به همراه پری­بیوتیک فروکتوالیگوساکارید (کمک کننده به رشد و فعالیت پروبیوتیک­ها) می­باشند. این فراورده فاقد گلوتن می باشد.

Lactobacillus acidophilus           

Lactobacillus plantarum             

Lactobacillus fermentum            

Lactobacillus gasseri                   

Fructooligosaccharides  FOS


ویژگی لاکتوفم®  نسبت به محصولات مشابه چیست؟

لاکتوفم® حاوی مقادیر بالاتری (109 CFU) از انواع پروبیوتیک­هاست. 4 سویه­ به کار رفته در محصول از مفیدترین و شناخته شده­ترین پروبیوتیک­های دستگاه ادراری-تناسلی خانم­هاست که بر اساس نیاز آنان و اهداف درمانی مورد نظر، انتخاب شده­اند. همچنین لاکتوفم® به صورت خوراکی مصرف می­شود، که راحتی بیشتری را برای بیمار به همراه دارد. زمانی که پروبیوتیک­ها به صورت خوراکی استفاده می­شود توانایی مهاجرت  از روده به منطقه واژن را از طریق prineal (پرده صفاقی) و پوست مقعد دارند.

در چه شرایطی می­توان لاکتوفم® را مصرف کرد؟


  •       مواجه با بیماری­های عفونی ادراری-تناسلی خانم­ها جهت افزایش اثرات آنتی بیوتیک­ها و ضد قارچ­ها
  •       در پایان دوره آنتی­بیوتیک­ها و یا ترکیبات ضد قارچ جهت بازگرداندن تعادل فلور طبیعی واژن و پیشگیری از عود مجدد عفونت­های ادراری-تناسلی (باکتریال و قارچی) در خانم­ها
  •       دوران یائسگی جهت کاهش خشکی و افزایش ترشحات واژن
  •       در دوران بارداری برای جلوگیری از ابتلا به دیابت بارداری و کاهش خطر ابتلا به آلرژی در نوازادان

مقدار مصرف: روزانه 1 تا 2 کپسول به مدت 8 هفته توصیه می­شود، اما مصرف مداوم پروبیوتیک­ها برای بهبود سلامت گوارشی و ادراری - تناسلی بانوان توصیه می­شود. بهترین زمان مصرف پس از غذا می­باشد.

عوارض جانبی و سمیت: تاکنون هیچ عارضه جانبی خاص و مورد سمیت برای پروبیوتیک­ها گزارش نشده است. همه پروبیوتیک­ها به طور طبیعی در بدن وجود دارند و همگی به عنوان مواد (Generally Recognized as Safe) GRAS، یعنی ایمن، توسط سازمان غذا و داروی آمریکا  (FDA)ثبت شده­اند. در بعضی از بیماران می­توانند ایجاد نفخ کنند که معمولاً با ادامه مصرف بهبود می­یابد. در هنگام مواجهه با عوارضی مانند راش پوستی، خارش، سرگیجه، سرفه و سایر مشکلات تنفسی پزشک یا داروساز را مطلع فرمایید.

موارد احتیاط و منع مصرف: هیچ مورد منع مصرف مطلق برای این فرآورده وجود ندارد. در مواردی مانند نقص سیستم ایمنی، قبل از جراحی­های شکمی، بیماری­های دریچه قلب، سندرم روده کوتاه و ریسک ایسکمی تجویز پروبیوتیک­ها باید با احتیاط بیشتر صورت گیرد.

مصرف در دوران بارداری و شیردهی: طبق مطالعات اخیر در تمام دوران بارداری و شیردهی ایمنی پروبیوتیک­ها کاملاً اثبات شده است.

تداخل دارویی:
به طور کلی مصرف این فرآورده با هیچ دارویی تداخل ندارد. توصیه می­شود حداقل با 2 تا 4 ساعت فاصله از آنتی بیوتیک­های خوراکی مصرف شود.

شرایط نگهداری:
بهترین شرایط جهت نگهداری این فرآورده داخل یخچال و در دمای 8-2 درجه می­باشد.

بسته بندی:
30عدد کپسول (3 بلیستر 10عددی) به همراه بروشور درون جعبه مقوایی

برند

نام محصول: لاکتوفم زیست تخمیر
Lactofem Zisttakhmir
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
زیست تخمیر
Zist Takhmir
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های ویژه بانوان مکمل های گوارش و کبد
کشور تولید کننده: ایران/تولید داخل
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
زیست تخمیر
تلفن شرکت: 021-77495007
وب سایت شرکت تامین کننده: http://www.zisttakhmir.com
سایر ترکیبات: لاکتوز، منیزیم استئارات، تالک
شکل دارویی: کپسول
لاکتوفم زیست تخمیر

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code