بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

آوودین هولیستیکا

ترکیبات اصلی:عصاره آووکادو- سویا، عصاره زنجبیل، ویتامین D3

آوودین فرآورده طبیعی تهیه شده از عصاره های آووکادو- سویا و زنجبیل به همراه ویتامین Dз طبیعی می باشد که برای درمان بیماران مبتلا به آرتروز مفاصل و دردهای عضلانی بسیار مفید و موثر است.

مصرف طولانی مدت داروهای مسکن که به طور رایج در بیماری آرتروز بکار می¬روند، سبب مشکلات و عوارض جانبی وخیم مانند مشکلات گوارشی، خونریزی معده، نارسایی کبد و نارسایی کلیه در بیماران می گردند.

علاوه بر این اغلب بیماران برای کاهش درد ناشی از آرتروز مجبور به افزایش تدریجی مقدار داروی مصرفی خود می شوند، چون به مرور بدنشان به اثرات ضد دردی مسکن ها مقاوم تر می¬شود. در علم پزشکی نوین، محققان همواره در تلاشند تا استفاده از مواد طبیعی و بی ضرر را جایگزین داروهای شیمیایی نمایند و حتی معتقدند با تغذیه صحیح و مصرف کافی برخی مواد مغذی طبیعی می توان از بسیاری از بیماری ها پیشگیری کرد.

در مطالعات بالینی جدید و گسترده، دانشمندان با مصرف عصاره آووکادو - سویا به مدت 3 ماه تا 3 سال، تغییر و بازسازی در ساختار مفصل مبتلا، کاهش سرعت پیشرفت آرتروز و کاهش دردهای مفصلی را به وضوح مشاهده کرده اند. ترکیبات طبیعی موجود در زنجبیل نیز، با مهار عوامل التهاب زا در بدن، منجر به کاهش التهاب و درد مفاصل می شود.

ویتامین D₃ موجود در این فرآورده هم از منبع طبیعی تهیه شده است و فاقد مواد شیمیایی مضر می باشد. این ویتامین علاوه بر نقش شناخته شده اش در پیشگیری و بهبود پوکی استخوان، اعمال بسیار مهمی در بدن انجام می دهد، از جمله تنظیم سیستم ایمنی و جلوگیری از بیماری های خود ایمنی مانند MS و لوپوس اریتماتوز، نقش ضدالتهابی، همچنین فعالیت ضدسرطانی و آنتی اکسیدانی که با انجام پژوهش های بالینی متعدد به اثبات رسیده اند. طبق تحقیقات فراوان دانشمندان در کشورهای غربی، اغلب مردم این ویتامین را به مقدار لازم مصرف نمی کنند، چون اصولاَ مقدار ویتامین D در مواد غذایی مصرف شده توسط عموم مردم، اندک است.

دانشمندان علوم تغذیه معتقدند که با دریافت کافی ویتامین D ، از بسیاری از هزینه های درمانی و بیمارستانی مردم کاسته خواهد شد.

موارد مصرف:

• کاهش درد و التهاب مفاصل مبتلا به آرتروز و دردهای عضلانی

• بازسازی مفاصل

• جلوگیری از تخریب پیش رونده غضروف¬ها

• سهولت تحرک مفاصل مبتلا به آرتروز

• کاهش نیاز به داروهای مسکن مقدار و روش مصرف: روزانه یک کپسول بعد از غذا میل شود.

عوارض جانبی: در صورت مصرف مطابق با مقدار و روش توصیه شده، عوارضی گزارش نشده و منع مصرف ندارد.

تلفن مشاوره: 24852283-021 

برند

هولیستیکا
نام محصول: آوودین هولیستیکا
Avodin Holistica
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
هولیستیکا
HOLISTICA
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های مفاصل و استخوان داروهای گیاهی
کشور تولید کننده: فرانسه
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
آرین سلامت سینا
تلفن شرکت: 021-24852200
وب سایت شرکت تامین کننده: http://www.ariansalamat.com
تعداد در هر بسته: 32 عدد
شکل دارویی: کپسول
آوودین هولیستیکا

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code