بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

پروستاویتال هلث اید

معرفی محصول:

غده پروستات بخشی از دستگاه تناسلی آقایان است که  تامین کننده هورمون های جنسی آنان به ویژه هورمون تستوسترون میباشد ، علاوه بر آن درکمک به تنظیم عملکرد مثانه و مجاری ادراری، حفظ عملکرد نرمال سیستم جنسی و تولید مایع منی جهت تغذیه اسپرم ها فعالیت میکند.

اختلالات پروستات به سه گروه عمده تقسیم بندی میشود که عبارتست از :


التهاب یا عفونت پروستات که معمولا مردان زیر 50 سال را درگیر میکند

هایپرپلازی یا بزرگ شدن پروستات که بیشتر در مردان بالای 50 سال دیده میشود(در صورت عدم درمان به موقع میتواند زمینه ساز سرطان پروستات شود)

سرطان پروستات

کپسول Prostavital کمپانی Health Aid ترکیبی است کاملا" طبیعی و ویژه شامل انواع ویتامین ها ، مواد معدنی ، اسید آمینه های ضروری و ترکیبات گیاهی که جهت حفظ سلامت و بهبود عملکرد پروستات و پیشگیری ازابتلا به اختلالات پروستات فرموله شده است.

فواید ترکیبات موجود در آن عبارتند از:

ویتامین  E :

ویتامین محلول در چربی است که دارای خواص انتی اکسیدانی قوی میباشد. تحقیقات بیشماری بر روی اثربخشی ویتامین E در اختلالات پروستات انجام شده است که نتایج قابل قبولی از آنها به دست آمده است. در یکی از این مطالعات برنقش پیشگیری کننده این ویتامین ازابتلا به سرطان پروستات اشاره دارد و کاهش 32% ابتلا به سرطان پروستات و کاهش 45% خطر مرگ در افراد مبتلا به سرطان پروستات را نشان میدهد. در مطالعه دیگر نشان داده شده که افزودن این ویتامین در رژیم روزانه افراد مبتلا به سرطان پروستات سبب توقف رشد سلول های سرطانی شده است. مؤثرترین فرم ویتامینE در این مطالعات ( D-alpha Tocopheryl ) بوده است که دقیقا" مشابه نوع این ویتامین در محصول پروستاویتال میباشد.

ویتامین C :


ویتامین محلول در آب است  که دارای خواص آنتی اکسیدانی ، در از بین بردن رادیکال های آزاد و استرس های اکسیداتیو دارد. در یک مطالعه آزمایشگاهی نشان داده شد که افزودن ویتامین C به رژیم روزانه  سبب کاهش رشد سلول های سرطانی و مهار تولید سلول های سرطانی جدید شده است. علاوه برآن این ویتامین سبب بهبود سلامت مجاری ادراری و جلوگیری از تجمع باکتری ها در مثانه میشود. ویتامین ث یکی از اجزای اصلی مایع منی است.

ویتامین B6 :

این ویتامین به عنوان یک عامل تعدیل کننده فعالیت هورمون های استروئیدی از جمله تستوسترون میباشد. مطالعات نشان داده است که کمبود این ویتامین در طولانی مدت  سبب افزایش هورمون تستوسترون و تجمع آن در پروستات شده و خطر ابتلا به سرطان پروستات را افزایش میدهد.

منیزیم :


یک عنصر معدنی ضروری با عملکردهای متعدد و حیاتی در بدن است. منیزیم در سلامت بافت و عملکرد پروستات ضروری است. مطالعات نشان داده اند که کمبود منیزیم سبب بزرگ شدن و هایپرتروفی پروستات میشود

روی :

یکی از عناصر معدنی کمیاب اما ضروری برای بدن است. میزان روی موجود در پروستات ، نسبت به سایر بافت های نرم بدن بیشترین مقدار راداراست، که این خود نشان دهنده اهمیت روی در تامین سلامت پروستات میباشد. بسیاری از مطالعات نشان داده است که کمبود سطح روی بدن سبب هایپرپلازی یا بزرگ شدن پروستات میشود. علاوه بران وجود روی برای سنتز هورمون های جنسی و هورمون های تیروئیدی هم ضروری است. اگر سطح روی بدن به حد مطلوب باشد میتواند از متاستاز سلول های سرطانی به داخل بافت پروستات جلوگیری کند. روی در تشکیل مایع منی شرکت میکند.

کروم:

جزو عناصر معدنی کمیاب است که در متابولیسم قندها و چربی ها شرکت میکند. بالا بودن قند خون و دیابت احتمال هایپرتروفی و بزرگ شدن پروستات وابتلا به سرطان پروستات را افزایش میدهد. با توجه به این مطلب چون کروم در تعدیل قند خون مؤثر است ، به طریق غیر مستقیم در پیشگیری از اختلالات پروستات هم مفید خواهد بود.

مس :

جزو عناصر معدنی کمیاب در بدن است. وجود مس برای سلامت پروستات الزامی است. دریافت روزانه مس حتما" باید به قدر کفایت باشد زیرا در حفظ تعادل روی به مس خون نقش دارد. روی که عنصری ضروری برای بدن و مهم برای سلامت پروستات است ، ساختارو مکانیسم جذب مشابهی با مس دارد و زمانی که تعادل آن با مس در خون حفظ شود، میتواند اثرات سودمند خود را داشته باشد.

سلنیم :

یک عنصر معدنی ضروری دیگر برای بدن است که اثربخشی آن در ازبین بردن رادیکال های آزاد و مخرب به سبب داشتن خواص آنتی اکسیدانی قوی و جلوگیری از بزرگ شدن پروستات در تحقیقات انجام شده، نشان داده شده است.

لیکوپن (Lycopene ):


یک کاروتنوئید است با خواص آنتی اکسیدانی بسیار قوی در از بین بردن رادیکال های آزاد و ترکیبات سرطان زا که در میوه جات و سبزیجاتی که رنگ قرمز دارند، به وفور دیده میشود.لیکوپن در حالت نرمال به میزان بسیار زیاد در بافت پروستات وجود دارد. تحقیقات نشان داده است که افزایش دریافت لیکوپن در رژیم غذایی روزانه با کاهش خطر التهاب و آسیب پروستات همراه بوده و میتواند سبب کاهش شیوع سرطان پروستات هم شود.

آلانین واسید گلوتامیک:

هر دو اسیدآمینه های غیر ضروری برای بدن هستند که سبب حفظ سلامت و بهبود عملکرد پروستات میشوند.استفاده از مکمل های که حاوی این اسیدهای آمینه باشد، سبب بهبود علائمی مانند: تکرر ادرار ، احساس دفع سریع ادرار و تاخیر در تخلیه ادرار که از علائم اختلال در پروستات هستند، میشود.

روغن جوانه گندم (Wheat Germ Oil ):


این ترکیب به طور طبیعی دارای مقادیر بالای بتاسیتوسترول است ، که این ترکیب از گذشته به عنوان یک روش درمانی در هایپرپلازی پروستات مورد استفاده قرار میگرفته است.

Pumpkin Seeds :


عملکرد این گیاه در سلامت پروستات دقیقا" مشابه عملکرد Saw palmetto است، به این طریق که فعالیت آنزیم 5 – آلفا ردوکتاز را که مسئول تبدیل هورمون تستوسترون به DHT مهارمیکند و سبب پیشگیری و بهبود بزرگ شدگی پروستات میشود.

لسیتین (soy lecithin ):

ترکیبی است از خانواده لیپوپروتئین ها با پایین ترین میزان دانسیته که در ساختار مایع منی وجود دارد. مصرف روزانه این ترکیب به شکل لستین سویا سبب افزایش ترشحات پروستات شده و سبب بهبود تمایلات جنسی میگردد.

عصاره گزنه(Stinging nettle ):

در تحقیقات آزمایشگاهی و بالینی نشان داده شده است که عصاره گزنه سبب مهار افزایش تعداد سلول های پروستات میشود. در مطالعات اخیرنشان داده شد، که عصاره گزنه با مهار آنزیم آروماتاز که سبب تبدیل آندروژن به استروژن میشود، مانع از بزرگ شدن پروستات میگردد.علاوه برآن عصاره گزنه دارای خواص ضد التهابی هم بوده و در کاهش التهاب پروستات هم مؤثر است. در آلمان عصاره گزنه به عنوان اولین مسیر درمان بزرگ شدگی پروستات مورد استفاده قرار میگیرد.

Saw palmetSaw palm berries :
Pygeum Africanum : سوزش هنگام دفع ادرار، مؤثر است و علاوه بر آن درجلوگیری از افزایش مجدد حجم پروستات هم مفید بوده است

مقدار و نحوه مصرف:to berries :


گیاه بومی آمریکا با خواص درمانی متعدد برای کمک به اختلالاتی نظیر: عدم کنترل تخلیه ادرار، نیاز به تخلیه ادرار در شب، بزرگ شدن بیضه ها ، التهاب پروستات ، درکاهش میل جنسی و در پروستات بزرگ و حجیم شده. در یک مطالعه تحقیقاتی که بر روی این گیاه انجام شده بود، دیده شده که این ترکیب سبب مهار آنزیم 5 – آلفا ردوکتاز که مسئول تبدیل هورمون تستوسترون به DHTاست، میشود. DHTعامل بزرک کننده پروستات و همچنین افزایش دهنده رشد سلول های سرطانی است.علاوه بر موارد گفته شده ، این ترکیب دارای خواص ضد التهابی هم جهت کاهش التهاب بافت پروستات میباشد.

Pygeum Africanum :

گیاه بومی آفریقای جنوبی. تحقیقات نشان داده که این گیاه در کاهش و بهبود علائم ناشی از بزرگ شدن پروستات شامل: اخلال در تخلیه ادرار، تکرر ادرار، سوزش هنگام دفع ادرار، مؤثر است و علاوه بر آن درجلوگیری از افزایش مجدد حجم پروستات هم مفید بوده است

مقدار و نحوه مصرف:

مردان بالای 20 سال روزانه یک کپسول بعد از غذا مصرف کنند.

موارد احتیاط:

افرادی که تحت درمان با داروهای دیگر هستند ، قبل از مصرف این مکمل با پزشک خود مشورت کنند

مزایای محصول:

ترکیب کاملا" طبیعی و ویژه جهت کمک به  سلامت پروستات

متناسب برای بیماران مبتلا به دیابت و عدم تحمل به لاکتوز

فاقد هرگونه رنگ مصنوعی، نگه دارنده و طعم دهنده

برند

هلث اید
نام محصول: پروستاویتال هلث اید
Prostavital Health Aid
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
هلث اید
HEALTH AID
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های ویژه آقایان
کشور تولید کننده: انگلستان
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
نیک اختر آریا
تلفن شرکت: 021-88889024
وب سایت شرکت تامین کننده: www.nikakhtararia.com
تعداد در هر بسته: 30 عدد
شکل دارویی: کپسول
پروستاویتال هلث اید

دسته بندی از لحاظ ترکیبات اصلی

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code