بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

محلول خوراکی استئوکر ویتابیوتیکس

مشخصه ها ی استئوکر:
کمک به کاهش فشار خون ناشی از حاملگی در خانم های باردار
موثر در انقباض عضلات و تحرک، تنظیم سیستم عصبی بدن
تشکیل ماتریکس لازم جهت شکل گیری استخوان ها
با طعم پرتقال/ ایده آل برای کودکان


موارد مصرف استئوکر:
تقویت استحکام استخوان ها و دندان ها و جلوگیری از پوکی استخوان
حفظ سلامت مادر و جنین در دوران بارداری


شرایط نگهداری استئوکر :
در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال


روش مصرف استئوکر:
جذب خوراکی کلسیم باغذاهای فیبر دار، غذاهای حاوی اگزالیک اسید (اسفناج) و غذاهای حاوی سبوس و فسفر (شیر و لبنیات) کم می شود. همچنین جذب خوراکی کلسیم همراه با آهن و آنتی بیوتیک ها (تتراساکلین ها و سیپروفلوکساسین) دچار اشکال می شود.
بهترین زمان مصرف مکمل های کلسیم 1 ساعت بعد از غذا همراه با یک لیوان پر آب می باشد.
کودکان 2-1 سال :روزی 2 بار هر بار 1 قاشق مرباخوری
کودکان 12-3 سال: روزی 3-2 بار هر بار 1 قاشق مربا خوری
بزرگسالان: روزی 2 بار هر بار 2 قاشق مرباخوری
در بارداری و شیردهی: روزی 2 بار هربار 2 قاشق مرباخوری
قبل از مصرف به خوبی تکان دهید.

توضیحات راجع به ترکیبات استئوکر
کلسیم:


فراوان ترین ماده معدنی موجود در بدن است که نقش اصلی آن در ساخت و حفظ استخوانها ، دندانها و فعالیت آنزیم ها می باشد. کلسیم در انقباض عضلات، آزاد سازی نوروترانسمیترها و انتقال پیام عصبی ، تنظیم ضربان قلب و لخته شدن خون نیز نقش داشته و محرک فعالیت ترشحی غدد درون ریز و برون ریز هم می باشد . مکمل کلسیم در جلوگیری از بروز پوکی استخوان نقش دارد.


منیزیم :

این ماده معدنی در تشکیل کریستالهای استخوانی موثر بوده و از آنجائی که بیشتر منیزیم موجود در بدن در استخوانها ذخیره شده است ، می تواند در سلامت استخوان نقش بسزایی داشته باشد .


زینک ( روی ) :

یکی از مواد معدنی ضروری برای بدن بوده که برای ساخت کلاژن که پروتئینی رشته ای بوده و در استحکام بخش در بافت پوست و استخوان موثر است نقش دارد ضروری است.

ویتامین D :

یک ویتامین محلول در چربی می باشد که مهمترین نقش آن کمک به جذب روده ای کلسیم و فسفر می باشد . در غیاب این ویتامین جذب کلسیم به درستی انجام نمی گیرد.

برند

ویتابیوتیکس
نام محصول: محلول خوراکی استئوکر ویتابیوتیکس
OsteoCare Vitabiotics
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
ویتابیوتیکس
VITABIOTICS
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های مفاصل و استخوان مکمل های کودکان و نوجوانان
کشور تولید کننده: انگلستان
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
ویتابیوتیکس
تلفن شرکت: 021-88109515
وب سایت شرکت تامین کننده: http://www.vitabiotics.ir
تعداد در هر بسته: 200 میلی لیتر
سایر ترکیبات: منیزیم، روی
شکل دارویی: محلول خوراکی
محلول خوراکی استئوکر ویتابیوتیکس

دسته بندی از لحاظ ترکیبات اصلی

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code
ستایش مهدوی خواه
ضمن عرض ادب چرا مصرف محلول استئوکر را توصیه می کنید؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، مصرف شربت استئوکر برای کودکان مناسب هست زیرا حاوی ترکیباتی مانند کلسیم،روی،منیزیم و ویتامین دی هست که به استحکام استخوان های کودکان و همچنین افزایش قد آنان کمک میکند. مصرف فراورده های کلسیم دار مانند قرص استئوکر در افراد مسن و خانم های یائسه نیز لازم است زیرا از بروز پوکی استخوان در آنان پیشگیری میکند. شایان ذکر است مصرف هرگونه مکملی باید تحت نظارت پزشک معالج باشد.
محدثه ارجمندی
لطفا توضیح دهید که مصرف محلول استئوکر برای کودکان از چه سنی توصیه می شود.
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، کودکان از سن یک سالگی به بعد میتوانند برای استحکام استخوانها-دندان ها و کمک به رشد قدشان از این محصول استفاده نمایند.شربت استئوکر علاوه بر کلسیم، حاوی زینک-منیزیم و ویتامین دی نیز هست.
خانم 78 ساله
ترس از التبلا به پوکی استخوان دارم. محلول اسنئوکر به تنهایی کافیه ؟ یا باید چیزی دیگه ای هم باهاش مصرف کنم ؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، ترکیبات موجود در استئوکر (شربت و قرص) حاوی کلسیم-منیزیم-زینک و ویتامین دی است که باعث استحکام استخوانها و پیشگیری از ابتلا به پوکی استخوان میشود درصورتیکه صرفا برای پیشگیری میخواهید از این محصول استفاده نمائید، بله کفایت میکند.
فروزان سلیمی
محلول اسنئوکر را میشود از طریق این سایت یا سایت معتبر دیگری خریداری کرد؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، بله میتوانید شربت استئوکر osteocare syrop را از داروخانه های اینترنتی تهیه کنید
غفارپور
تایپیست هستم و به آرتروز گردن مبتلایم.محلول اسنئوکر برتی درمان آرتروز تاثیرگذار هست؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، براى این مشکل توصیه مى شود از قرص جوینتس استفاده کنید زیرا این محصول با تحریک غضروف سازى در بهبود آرتروز نقش دارد.
مسعود از افسریه
سلام.من متوجه نمیشم که منظور از محلول خوراکی چیست؟باید با آب قاطی شود یا به تنهایی ؟مزش مانند داروهای درمانی تلخه یا مزه قابل قبولی داره؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، منظور همان شربت است و طعم آن پرتقالی و مطبوع است و نیازی نیست که آن را با آب ترکیب نمائید ولی در صورت تمایل بلامانع است.
آصفی
میزان محلول اسنئوکر چقدره و برای چند روز مصرف یک آدم معمولی کافیه؟ممنونم
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، شربت استئوکر 200cc است و اگر روزانه 10cc مصرف نمائید برای بیست رو ز قابل استفاده هست.
اقدامی
سلام از شهرضا مزاحم میشم. آیا محلول اسنئوکر در اینجا هم موجود است؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، بله شربت استئوکر در داروخانه های سراسر کشور موجود است. در صورت تمایل میتوانید از این محصول را به صورت اینترنتی از سایت های معتبر و داروخانه اینترنتی و آنلاین تهیه نمایید
نقوی
این محلول اسنئوکر برای پیشگیری هست یا درمان؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، قرص استئوکر هم براى پیشگیرى و هم براى درمان درجات خفیفى از پوکى استخوان (استئوپنى) . نکته قابل توجه اینکه در مورد پوکى استخوان بهترین درمان، پیشگیرى است. زیرا در صورتى که فرد دچار پوکى استخوان شود، جبران آن سخت خواهد بود.
آرمان از شیراز
سلام . وجه تمایز اسنئوکر به مشابه و برندهای خارجی چیه؟ چرا مصرف این محلول رو نسبت با برندهای خارجی توصیه می کنید. منظورم بجز مسائل اقتصادی و بطور تاثیرات تخصصی این محلول است.
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، شربت استئوکر تحت لیسانس کمپانی ویتابیوتیکس انگلستان میباشد. مزیت آن نسبت محصولات مشابه، ترکیبات موجود در آن میباشد. استئوکر علاوه بر کلسیم، حاوی زینک، منیزیم و ویتامین دی است که باعث جذب بهتر کلسیم خواهد شد. ضمنا ملح کلسیم موجود در این محصول کربنات کلسیم هست که جذب خوبی نسبت به سایر املاح دارد.