بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

قرص جوشان کلسیم + د سان لایف

قرص جوشان کلسیم +ویتامین D3  سان لایف با طعم پرتقال و گریپ فروت است.   (Serving Size) که شامل 2 قرص جوشان میباشد حاوی 1000 میلی گرم کلسیم و 5 میکروگرم ویتامین D میباشد.

کلسیم یکی از مهم ترین مواد معدنی ضروری برای بدن است که نقش مهمی در ساخت و حفظ استحکام استخوانها و دندان ها دارد.در حدود 99 درصد کلسیم بدن در استخوان ها و دندان ها ذخیره میشود.کلسیم جهت عملکرد مناسب ماهیچه ها و اعصاب، انقباض و انبساط عروق و فرایند انعقاد خون ضروری است.،  کلسیم عامل اصلی در ایجاد استحکام استخوانهاست. عوارض کمبود کلسیم در کودکان منجر به بروز راشیتیسم، در میانسالان استئو مالاسی، و در بزرگسالان استئوپروزمیشود. به دنبال افزایش سن به دلیل کاهش فعالیت جسمانی از یک طرف و کاهش دریافت مواد مغذی به ویژه کلسیم از طرف دیگر، توده استخوانی به تدریج مواد معدنی‌ خود را از دست داده و به دنبال آن دانسیته استخوانی کاهش می یابد. کاهش دانسیته استخوانی و عدم دریافت کلسیم مکفی سبب بروز پوکی استخوان شده و میتواند زمینه ساز شکستگی های استخوانی به ویژه شکستگی لگن و سر استخوان فمور شود.

شیوع پوکی استخوان و شکستگی های پیامد آن در زنان به ویژه پس از دوران یائسگی بسیار دیده میشود.

ویتامین D: ویتامین D که مهم ترین منبع تولید آن نور خورشید است ،برای رسوب کلسیم در استخوان ها و دندان ها ضروری است علاوه برآن سبب افزایش جذب کلسیم از روده و کلیه ها میشود و در واقع بخش اعظمی از مکانیسمهای جبرانی در جذب کلسیم در حضـــور ویتامین D انجــــــام می گیرد. بدون ویتامین D رسوب کلسیم و فسفر در استخوان ها و پیامد آن استحکام استخوان ها صورت نمیگیرد. از آنجایی که منابع غذایی مورد استفاده ازنظر ویتامین D فقیر هستند، لذا بخش اعظمی از ویتامین D مورد نیاز بدن ما می تواند از طریق مصرف مکمل ها ی غذایی حاوی ویتامین D به دست بیاید.

مزایای محصول:

-        تامین کننده 125درصد نیازروزانه افراد به کلسیم

-        جذب سریع  و آسان

-        مصرف آسانتر

-        فاقد هرگونه ماده نگهدارنده و شکر

-        ساخت آلمان

برند

سان لایف
نام محصول: قرص جوشان کلسیم + د سان لایف
Calcium-D SunLife
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
سان لایف
SUNLIFE
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های مفاصل و استخوان
کشور تولید کننده: آلمان
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
آیلار طب آذر
تلفن شرکت: 021-88220846
وب سایت شرکت تامین کننده: www.aylartebazar.com
تعداد در هر بسته: 20 عدد
شکل دارویی: قرص جوشان
قرص جوشان کلسیم + د سان لایف

دسته بندی از لحاظ ترکیبات اصلی

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code
رضا موجریان
با سلام ساکن مازندران بهشهر هستم
نماینده شرکت آیلار طب آذر/ دکتر یاسمن کوسج /داروساز با احترام . برای تهیه محصول با شماره ی شرکت که در سایت مکمل شناسی می باشد تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنم .