بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

آفتاب و پوست

نحوه فرم دادن موها میتواند باعث شود که موهای شما مجعد،شکننده و مات شود و حتی ریزش پیدا کند. این نکات را از انجمن متخصصین پوست و موی آمریکا بخوانید تا بدانید چگونه به موهای خود فرم دهید بدون اینکه به آنها آسیب بزنید:

۱- موهای خود را فقط با پیچیدن حوله دور سر خود خشک کنید. حتی اگر میتوانید اجازه دهید موهای شما در هوای معمولی خشک شود. در صورتی که مجبور به استفاده از سشوار هستید، باید سشوار دست کم ۳۰ سانتیمتر از سر شما فاصله داشته باشد و روی دمای ملایم یا متوسط باشد.

۲- اکثر افراد نباید موهای خیس را شانه کنند یا دستکاری کنند. به این دلیل که موهای خیس اگر شانه شوند به راحتی میشکنند.افرادی که موهای فر و مجعد دارند بهتر است وقتی موهایشان خیس است شانه کنند تا احتمال شکسته شدن موهایشان را کاهش دهند.

۳- موهای خود را بیش از حد شانه نکنید. شانه کردن بیش از حد موها با آسیبی که به انتهای موها میزند میتواند موجب موخوره شود.

۴- مصرف فرم دهنده های مو را به حداقل رسانید. شانه کردن موها پس از استفاده از هرکدام از این مواد اعم از ژل یا اسپری میتواند موجب شکسته شدن موها و در دراز مدت موجب ریزش موها شود

۵- اتوی موی صاف کننده باید فقط روی موی خشک استفاده شود، روی دمای پایین یا متوسط تنظیم شود و حداکثر یک روز درمیان استفاده شود. اتوی فر دهنده باید فقط یک یا دو ثانیه روی موهای شما بماند. مهم نیست جنس موی شما چیست هر گونه حرارتی میتواند باعث آسیب به موهای شما شود.
۶- بافتن مو به مدت زیاد یا استفاده طولانی از وسایلی که باعث کشیدن موها میشود، منجر به شکستن موها و در دراز مدت موجب ریزش موها میشود.

 منبع: سامانه مکمل شناسی به نقل از وبسایت شرکت پوبر


بسته های ویژه خبری :

پیشنهاد خواندنی

خار گل گیاهی برای حفاظت از کبد مشاهده
خار گل گیاهی برای حفاظت از کبد