بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

گیاهان موثر بر سایز آلت تناسلی

گیاهان موثر بر سایز آلت تناسلی

شما می توانید برای افزایش اندازه آلت تناسلی خود از گیاهانی استفاده نمایید که جریان خونتان را تحریک کرده و باعث شق شدگی و بزرگ شدن آلت  تناسلی تان می شود. راه حل های طبیعی دائمی برای افزایش طول و عرض آلت تناسلی شما وجود دارد، از جمله تغییرات رژیم غذایی، تمرین و ورزش بیشتر و کاهش وزن اطراف شکم. شما به طرق ذیل می توانید بدون جراحی یا مصرف دارو اندازه آلت تناسلی خود را بزرگ نمایید.



1-مصرف جینسینگ: گفته می شود جینسینگ قرمز کره ای توسط  جین سنوزید سیستم عصبی را تقویت می نماید. هر چند مدرک علمی برای اثبات این مسئله وجود ندارد که جینسینگ باعث بزرگ تر شدن آلت تناسلی می شود، اما مردانی که عصاره جینسینگ مصرف کرده و در تحقیق کره جنوبی شرکت نمودند اظهار داشتند که پس  از مصرف مکمل جینسینگ بر قوای جنسی شان افزوده شده است.



2 -ژینکو بیلوبا: این گیاه اغلب باعث تقویت حافظه می شود، اما همچنین به گردش خون و  تقویت آلت تناسلی کمک می نماید. طبق تحقیق انجام شده در دانشگاه کالیفرنیا، ژینکو در درمان اختلال عملکرد جنسی مردانی که قرص های ضد افسردگی مصرف می نمایند بسیار موثر است.


3 – مکمل های ماکا: این پودر به عنوان داروی مقوی غرایز جنسی شناخته می شود. این پودر حاوی موادی است که باعث افزایش انرژی شده و در نهایت به نعوظ مردان کمک می نماید. لازم به ذکر است که هنوز تحقیقات علمی بر روی این مکمل انجام نشده و از اینرو بهتر است با احتیاط از این مکمل استفاده نمایید.


4- ال آرژینین: این اسید آمینه ای است که باعث افزایش جریان خون شده و در طول نعوظ به بزرگ تر شدن آلت تناسلی کمک می نماید. تحقیقات انجام شده در دانشگاه نشان می دهد که برخی مردان پس از مصرف این مکمل به مدت 6 هفته با بهبود عملکرد جنسی مواجه شده اند.


5 – مصرف هندوانه: هندوانه گیاه نیست اما خواصی دارد که ممکن است به افزایش اندازه و مدت نعوظ کمک نماید، درست مثل آرژنین. هندوانه حاوی اسید آمینه ای است که سیترولین نامیده شده و به آرژنین تبدیل شده و باعث اتساع عروق خونی می شود. توجه داشته باشید که هنوز باید تحقیقات بیشتری بر روی این زمینه صورت گیرد.


لازم به ذکر است که پیش از مصرف هر یک از این مکمل ها و گیاهان نخست باید با پزشک خود مشورت کرده و در صورت تایید این مکمل های غذایی و گیاهان را مصرف نمایید.


منابع و رفرنس های مکمل شناسی برای این خبر:


How to Increase Penis Size Using Herbs

wikihow..


مکمل شناسی را هر روز دنبال کنید

 کپی، فقط در صورت درج نام و لینک مکمل شناسی، مجاز است
 
*توصیه مهم مکمل شناسی در مورد 
خرید و مصرف مولتی ویتامین ها و سایر مکمل های غذایی:
1-مکمل شناسی، یک داروخانه اینترنتی نیست
و فعالیتی در زمینه  خرید و فروش مکمل ها ندارد.
2-به موازات این مطلب، ممکن است مطالعات دیگر، 
نتایجی مغایر و عکس نتایج بالا را  نشان دهد. 
لذااین مطالب نمی تواند دلیلی بر توصیه ومصرف خودسرانه 
مکمل های غذایی باشد و نباید جایگزین توصیه پزشک شود.
3- بهترین محل برای تهیه مکمل های غذایی، داروخانه است.
______________________________
بسته های ویژه خبری :

محصولات مرتبط

پیشنهاد خواندنی

خار گل گیاهی برای حفاظت از کبد مشاهده
خار گل گیاهی برای حفاظت از کبد