بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

جینسینگ و عملکرد تناسلی مردان

 جینسینگ و عملکرد تناسلی مردان
جین سینگ اغلب حکم پادشاه گیاهان را ایفا کرده و به طور مطلوب بر سلامت کلی بدن می افزاید. جین سینگ داروی مقوی غرایز جنسی است، اختلالات عملکرد جنسی را درمان نموده و در اصول پزشکی طب چینی سنتی رفتار جنسی را بهبود می بخشد. حداقل 9 گونه جین سینگ وجود دارد که اساسا توسط منطقه جغرافیایی شان نام گذاری شده اند، به طور مثال جین سینگ آسیایی، جین سینگ آمریکایی و جین سینگ ژاپنی.

همانطور که گفته شده است جین سینگ اثرات فیزیولوژیکی گوناگونی بر روی چند سیستم می گذارد، از جمله سیستم قلبی- عروقی، سیستم ایمنی و عصبی. به علاوه، عملکرد و رضایت جنسی را بالا می برد. این تحقیق و سایر تحقیقات ممکن است استراتژی های درمانی جدیدی را در راستای درمان اختلالات یا بیماری های تناسلی مردان ارائه دهد.

 داده های به دست آمده از مطالعات حیوانی ارتباط مثبت میان جین سینگ، شهوت جنسی، عملکرد تناسلی و تاثیرات یافت شده در تحقیقات کنترل موردی انجام شده روی انسان را نشان می دهد.  علاوه بر این، جین سینگ کیفیت اسپرم را بالا برده، بر تعداد افراد سالم و بیمارانی که تحت درمان ناباروری قرار گرفته اند می افزاید.

این تحقیق منطبق با دانش فعلی مربوط به اثرات چند وجهی جین سینگ بر روی عملکرد تناسلی مردان است و اساسا تمرکزش بر روی مکانیزم های عملی است که ممکن است استراتژی های درمانی جدیدی را جهت درمان اختلالات یا بیماری های تناسلی مردان ارائه دهد.

نتیجه گیری و چشم انداز های آتی:

جین سینگ، جزء اصلی طب سنتی چینی است و هزاران سال است که شرایط فیزیکی مختلف را درمان می نماید، مخصوصا اینکه به عنوان داروی مقوی غرایز جنسی به کار رفته، اختلالات جنسی را درمان کرده و عملکرد تخمدان و رفتار جنسی را بهبود می نماید.

بنابراین، مصرف جین سینگ به نظر برای پیشرفت داروهای جدید یا افزایش اثرات استراتژی های درمان فعلی مهم است، مخصوصا درمان اختلالات یا بیماری های تناسلی مردان. اگرچه، هنوز هم تحقیقات گسترده ای در این راستا مورد نیاز است.


منابع و رفرنس های مکمل شناسی برای این خبر:

Ginseng and male reproductive function
Published: 2013 Sep 13
..


مکمل شناسی را هر روز دنبال کنید

 کپی، فقط در صورت درج نام و لینک مکمل شناسی، مجاز است
 
*توصیه مهم مکمل شناسی در مورد 
خرید و مصرف مولتی ویتامین ها و سایر مکمل های غذایی:
1-مکمل شناسی، یک داروخانه اینترنتی نیست
و فعالیتی در زمینه  خرید و فروش مکمل ها ندارد.
2-به موازات این مطلب، ممکن است مطالعات دیگر، 
نتایجی مغایر و عکس نتایج بالا را  نشان دهد. 
لذااین مطالب نمی تواند دلیلی بر توصیه ومصرف خودسرانه 
مکمل های غذایی باشد و نباید جایگزین توصیه پزشک شود.
3- بهترین محل برای تهیه مکمل های غذایی، داروخانه است.
______________________________
بسته های ویژه خبری :

محصولات مرتبط

پیشنهاد خواندنی

خار گل گیاهی برای حفاظت از کبد مشاهده
خار گل گیاهی برای حفاظت از کبد