بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

ویتامین هایی که قوه جنسی مردان را افزایش می دهند.

ویتامین هایی که قوه جنسی مردان را افزایش می دهند.

مردان زیادی هستند که از مشکلات جنسی مثل اختلال در نعوظ، انزال زودرس، کاهش تستوسترون، استرس و مشکلات روانی رنج می برند.

تمام شرایط جنسی به طور چشم گیر بر روی زندگی جنسی مردان تاثیر می گذارد. علل شایع آن می تواند موارد فوق باشد، به طور مثال استرس یا گردش خون پایین.  خوشبختانه، مکمل ها، ویتامین ها و دروهای گیاهی زیادی برای بهبود این مسئله وجود دارد.


لازم به ذکر است که روش درمان اختلالات جنسی برای افراد متفاوت است و مطلق نیست. به منظور جلوگیری از بروز عوارض جانبی، قبل از مصرف هر گونه ویتامین یا دارو برای درمان اختلال جنسی حتما باید با پزشک مشورت نمایید.


به علاوه، بروز مشکلات  توان جنسی نرمال است، اما در صورت بروز اختلال در نعوظ به طور دائم این موضوع باید توسط پزشک سریعا تشخیص داده شده و درمان شود.

ویتامین ها تاثیر بسزایی در بهبود توان جنسی دارند. از جمله این ویتامین ها می توان به موارد ذیل اشاره کرد:


ویتامین E: آنتی اکسیدانی است که به حفظ و نگهداری ارگان های بدن، سلول ها، بافت های جدا شده از رادیکال آزاد کمک می نماید. طبق UMMC(مرکز پزشکی دانشگاه مریلند)، ویتامین E برای افرادی که مشکلات و اختلالات توان جنسی دارند بسیار مفید است، زیرا به تولید هورمون در مردان کمک می نماید.


به علاوه، ویتامین E از ایجاد استرس اکسیداتیو و تاثیر منفی آن بر روی عروق خونی جلوگیری کرده و  برای جریان خون مناسب در قسمت های مختلف بدن از جمله آلت تناسلی مانع از تجمع پلاکت ها می شود.


ویتامین E را می توان به شکل مکمل یافت یا آن را از طریق منابع غذایی مثل دانه آفتابگردان، ذرت، سبزیجات برگ سبز، آجیل، حبوبات،زیتون، روغن کانولا و آواکادو کسب نمود.


ویتامین C: ویتامین C نیز همانند ویتامین E حاوی خواص آنتی اکسیدانی است که مواد زائد به دست آمده  از صد ها فرآیند متابولیکی بدن از جمله نعوظ در آلت تناسلی مرد را خنثی کرده و از بین می برد.


به علاوه، ویتامین C به تولید هورمون مردانه ای به نام  تستوسترون کمک می نماید. مردانی که سطوح تستوسترونشان بالا است، از نظر جنسی بهتر عمل می نمایند.


ویتامین C را می توان به شکل مکمل مصرف نمود یا از منابع غذایی چون مرکبات، کلم، مارچوبه،  تربچه، برگ کلم، اسفناج، گوجه فرنگی، انواع توت ها و فلفل سبز و قرمز تهیه نمود.


ویتامین ب کمپلکس‌: ویتامین های B برای سلول های بدن حیاتی می باشند. زیرا تولید انرژی را افزایش داده و سیستم عصبی بدن را حفظ می نمایند. به علاوه، توان و قوه جنسی مردان را نیز بهبود می بخشند.


کمبود ویتامین B می تواند به سادگی روی دهد، با بالا رفتن سن، ویتامین B مورد نیاز بدن مردان جذب نمی شود. مصرف ویتامین های B به همراه ویتامین ب کمپلکس نتایج مطلوبی به  همراه خواهد داشت.


ویتامین های B را نیز می توان به شکل مکمل یافت یا از مواد غذایی چون غلات، جگر، آجیل، تخم مرغ، ماهی و کلم بروکلی کسب نمود.


ویتامین ها بهترین مکمل های تقویت جنسی مردان بوده و امروزه در بازار به فروش می رسند. مکمل های غذایی تقویت جنسی می توانند با مصرف دقیق، سالم و مناسب به بهبود اختلالات جنسی مردان کمک نمایند.


بهبود رژیم غذایی، مصرف مکمل ها و مواد غذایی مناسب شیوه ای مطلوب برای جلوگیری از استرس، مشکلات رابطه و از بین رفتن اعتماد به نفس در اثر عدم توان و قوه جنسی به شمار می رود.


منابع و رفرنس های مکمل شناسی برای این خبر:

Vitamins That Have Natural Male Enhancement Qualities

November 23, 2012 by Michael Wiener

menlify..


مکمل شناسی را هر روز دنبال کنید

 کپی، فقط در صورت درج نام و لینک مکمل شناسی، مجاز است
 
*توصیه مهم مکمل شناسی در مورد 
خرید و مصرف مولتی ویتامین ها و سایر مکمل های غذایی:
1-مکمل شناسی، یک داروخانه اینترنتی نیست
و فعالیتی در زمینه  خرید و فروش مکمل ها ندارد.
2-به موازات این مطلب، ممکن است مطالعات دیگر، 
نتایجی مغایر و عکس نتایج بالا را  نشان دهد. 
لذااین مطالب نمی تواند دلیلی بر توصیه ومصرف خودسرانه 
مکمل های غذایی باشد و نباید جایگزین توصیه پزشک شود.
3- بهترین محل برای تهیه مکمل های غذایی، داروخانه است.
______________________________

محصولات مرتبط

پیشنهاد خواندنی

خار گل گیاهی برای حفاظت از کبد مشاهده
خار گل گیاهی برای حفاظت از کبد