بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

ویتامین B می تواند در به یادآوری رویاها و خواب ها به اشخاص خواب رونده کمک نماید.

ویتامین B می تواند در به یادآوری رویاها و خواب ها به اشخاص خواب رونده کمک نماید.

محقق دانشگاه آدلاید از شرکت کنندگان می خواهدتا در انجام تحقیق ملی جدید به او کمک کرده تا او به بررسی این موضوع بپردازد که آیا ویتامین B می تواند باعث افزایش خواب شود یا خیر.



DENHOLM ASPY در  حال بررسی ابعاد مختلف خواب ها و امید هایی است تا دریابد که مردم چه طور می توانند خواب هایشان را کنترل نمایند.


او اظهار داشت: تحقیقات اولیه نشان می دهد که مصرف ویتامین B6 ممکن است باعث وضوح خواب های عجیب و رنگی وشد. سایر ویتامین های B نیز ممکن است در به یادآوری خواب ها یا وضوح خواب به آن ها کمک نماید.



در حالیکه تحقیقات قبلی به بررسی ارتباط بین ویتامین B6 و خواب پرداخته است، تحقیق من نخست اثرات و عوارض ویتامین B6 و سایر ویتامین ها در جمع کثیری از افراد را ارزیابی کرده است.



ASPY همچنین تحقیق دیگری بر روی خواب ها انجام داده و اساسا تمرکزش را بر روی روش هایی معطوف کرده است که به  افراد کمک کرده است تا به وضوح خواب هایشان را به خاطر آورند.



به منظور درک واضح خواب ، مهم است شخص نخست خواب هایش را به طور منظم به یاد آورد. مصرف ویتامین های B ممکن است در به یادآوری خواب ها به افراد کمک نماید.



او در ادامه افزود:  تحقیقات قبلی نشان می دهد که خواب های واضح فواید زیادی به  همراه دارند. برای مثال ، ممکن است از خواب برای غلبه بر کابوس ها، درمان ترس، حل خلاقانه مشکل، تصییح و کسب مهارت های حرکتی استفاده نمایید. این امر حتی در توانمندسازی آسیب های فیزیکی نیز کمک می نماید.



از شرکت کنندگان تحقیق خواسته شد تا به مدت 10 روز در تحقیق شرکت نمایند. آن ها کپسول هایی را مصرف کردند که حاوی ویتامین B6 ، ویتامین ب کمپلکس، انواع ویتامین های B یا دارونما بود.


در طول آزمایش، همچنین از آن ها خواسته شد تا هر صبح پرسشنامه ها پر کرده تا پس از تجزیه و تحلیل های دقیق مشخص شود که ویتامین ها چه طور بر روی روند خواب و به یادآوری رویاها و خواب ها تاثیر می گذارند.


منابع و رفرنس های مکمل شناسی برای این خبر:


Vitamin B could help sleepers realize their dreams

Published by RJ Whitehead, 28-Oct-2015..


مکمل شناسی را هر روز دنبال کنید

 کپی، فقط در صورت درج نام و لینک مکمل شناسی، مجاز است
 
*توصیه مهم مکمل شناسی در مورد 
خرید و مصرف مولتی ویتامین ها و سایر مکمل های غذایی:
1-مکمل شناسی، یک داروخانه اینترنتی نیست
و فعالیتی در زمینه  خرید و فروش مکمل ها ندارد.
2-به موازات این مطلب، ممکن است مطالعات دیگر، 
نتایجی مغایر و عکس نتایج بالا را  نشان دهد. 
لذااین مطالب نمی تواند دلیلی بر توصیه ومصرف خودسرانه 
مکمل های غذایی باشد و نباید جایگزین توصیه پزشک شود.
3- بهترین محل برای تهیه مکمل های غذایی، داروخانه است.
______________________________

پیشنهاد خواندنی

خار گل گیاهی برای حفاظت از کبد مشاهده
خار گل گیاهی برای حفاظت از کبد