بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

تولید شکلات پروبیوتیک در آمریکا

تولید شکلات پروبیوتیک در آمریکا

شرکت فَنتِسی کَندیز آمریکا نوعی شکلات پروبیوتیک (به رشد باکتری‏های مفید روده و کاهش بیماری‏زایی باکتری‏های مضر کمک می‏کنند) تولید کرده و آن را با نام تجاری بُلوپِلَنِت (سیاره آبی) روانه بازار داخلی نموده است. فعلاً 10 هزار بسته از این شکلات به صورت آزمایشی تولید شده است.

 10 سال پیش شرکت بَری کَلِبوت سوییس نیز شکلات پروبیوتیک تولید کرده بود، اما تا به امروز این محصول در مقیاس انبوه تولید نشده است. محققان شرکت فَنتِسی کَندیز سال‏ها تلاش کردند تا برای تولید این شکلات به فرمولی دست یابند که با رعایت آن، این محصول پروبیوتیک عطر و طعم مطلوبی پیدا کند و برای سلامتی مفید باشد.

سرانجام این شکلات سیاه با درصد کاکائوی بالا تولید شد. شکلات پروبیوتیک جدید به هیچ وجه تلخ نیست و می‏توان در آن از مغزهای خوراکی، میوه و چیا (تخم شربتی) استفاده نمود.

این محصول، استاندارد سلامتی دریافت کرده است و شرکت تولیدکننده قصد دارد با استفاده از آن، 12 نوع میان‏ وعده پروبِیوتیک تولید کند. این شکلات پروبیوتیک با طعم‏های کاکائو، قهوه، اِسپِرِسو، دارچین و تخم شربتی، بلوبِری و تخم شربتی، انار و میوه درخت بائوباب (درختی که در آفریقا می‏روید و وقتی که سن آن به 100 سالگی می‏رسد، شاخه‏ هایش رو به پایین رشد می‏کند) تولید می‏شود.

امروزه تقاضا برای محصولات قنادی و میان‏وعده‏ های پروبیوتیک در حال افزایش است و نظرسنجی‏ ها نشان می‏دهد که مشتریان حاضرند چنین محصولاتی را 10 درصد گران‏تر از محصولات غیر پروبیوتیک بخرند. یکی از چالش‏های پیش روی تولید این محصول، افزایش ماندگاری آن بود که به همت محققان شرکت فَنتِسی کَندیز برطرف گردید


مکمل شناسی را هر روز دنبال کنید

 کپی، فقط در صورت درج نام و لینک مکمل شناسی، مجاز است
 
*توصیه مهم مکمل شناسی در مورد 
خرید و مصرف مولتی ویتامین ها و سایر مکمل های غذایی:
1-مکمل شناسی، یک داروخانه اینترنتی نیست
و فعالیتی در زمینه  خرید و فروش مکمل ها ندارد.
2-به موازات این مطلب، ممکن است مطالعات دیگر، 
نتایجی مغایر و عکس نتایج بالا را  نشان دهد. 
لذااین مطالب نمی تواند دلیلی بر توصیه ومصرف خودسرانه 
مکمل های غذایی باشد و نباید جایگزین توصیه پزشک شود.
3- بهترین محل برای تهیه مکمل های غذایی، داروخانه است.
______________________________
بسته های ویژه خبری :

محصولات مرتبط

پیشنهاد خواندنی

خار گل گیاهی برای حفاظت از کبد مشاهده
خار گل گیاهی برای حفاظت از کبد