اگر باردار هستید، مصرف امگا -3 را فراموش نکنید

اگر باردار هستید، مصرف امگا -3 را فراموش نکنید

اسیدهای چرب در تمام غشاهای سلولی وجود دارند. به علاوه اسیدهای چرب امگا-3نزدیک به30درصد از وزن مغز جنین را تشکیل می دهند.

به دلیل آنکه اسید دوکوزاهگزانوییک اسید ( امگا -3) برای رشد و تکامل سیستم اعصاب مرکزی و شبکه جنین مهم است، رژیم غذایی پیش از تولد، باید غنی از امگا - 3 باشد.

 طبق سازمان انیستیتو پزشکی در سال 2002 و سازمان اطفال آمریکا ، توصیه می شود مقدار 300 میلی گرم  امگا -3 طی بارداری و شیردهی  مصرف شود.

منابع اصلی امگا - 3 شامل ماهی ، تخم مرغ و مغز ها و آجیل ها می باشند.

 افرادی که قادر به مصرف این مواد نیستند توصیه می شود حتما از مکمل امگا-3 استفاده کنند .

مکمل شناسی را هر روز دنبال کنید
تهیه شده در گروه ترجمه و تحریریه سایت مکمل شناسی/ کپی، فقط در صورت درج نام و لینک مکمل شناسی، مجاز است
 
*توصیه مهم مکمل شناسی در مورد خرید و مصرف مولتی ویتامین ها و سایر مکمل های غذایی:
1-مکمل شناسی، یک داروخانه اینترنتی نیست و فعالیتی در زمینه  خرید و فروش مکمل ها ندارد.
2-به موازات نتایج حاصل از بسیاری از تحقیقات، ممکن است مطالعات دیگری وجود 
داشته باشد که نتایجی مغایر و عکس نتایج بالا را  نشان دهد. لذا این مطالب 
بهیچ وجه نمی تواند دلیلی بر توصیه مصرف خودسرانه مکمل های غذایی برای 
بیماران داشته باشد و نباید جایگزین توصیه پزشک لحاظ شود.
3- توجه داشته باشید بهترین محل برای تهیه مکمل های غذایی، داروخانه ها هستند.
______________________________
بسته های ویژه خبری را دنبال کنید : بارداری امگا 3

محصولات مرتبط

پیشنهاد خواندنی

files-news-673964kam-khooni[6f468d049c59af5933dc63325dacf37c].jpg مشاهده
سمی و یا ایمن بودن فروس بیس گلیسینات؟