بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

نحوه مصرف مکمل‏ های بنفوتیامین

مکمل‏های بنفوتیامین اخیرا به بازار مکمل‌های غذایی ایالات متحده معرفی شده‏اند. کپسول‏های معمولی حاوی mg50 و
mg 150 بنفوتیامین می‌باشد و استفاده‌ی آن به صورت یک تا چهار کپسول روزانه (mg 150تا mg600) می‌باشد. با این حال، در دوزهای بالا مشاوره با پزشک ضروری است.
بنفوتیامین از سال 1961 در ژاپن در دسترس است و تحت نام تجاری بیوتامین عرضه می‌شود. در میان سایر علل، ژاپنی‏ها بیوتامین (بنفوتیامین) را برای اختلالات شنوایی و نفروپاتی ناشی از الکل و اختلالات عصبی دردناک استفاده می‏کنند. با این حال، رایج‌ترین مورد استفاده‌ی آن پیشگیری و درمان کمبود ویتامین B1 می‌باشد.
بنفوتیامین از سال 1978 در آلمان به صورت قرص‏های mg50 تحت نام تجاری میلگاما مونو (Milgamma Mono) عرضه شد. در آلمان به عنوان دارو لحاظ شد و در داروخانه‏ها بدون نسخه‌ی پزشک در دسترس قرار گرفت .دوزهای معمول خوراکی روزانه از mg50 تا حداکثر mg 900 متغیر است. میلگاما مونو (بنفوتیامین) جهت پیشگیری و درمان کمبود ویتامین B1 مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین برای درمان مشکلات عصبی دردناک به کار می‌ رود. در حدود 30 سال استفاده‌ی آن در آلمان، تنها حدود ده گزارش از عوارض ناخواسته‌ی ناشی از استفاده از میلگاما مونو گزارش شده است و بیشتر موارد سردردهای گذرا بوده است.

منبع: مکمل شناسی به نقل از پی دی آر

.............................

توجه: مصرف مکمل های غذایی باید همراه با آگاهی و شناخت و سواد تغذیه ای باشد. طبیعتا بهترین مسیر در این خصوص، راهنمایی پزشک است و نحوه تهیه مکمل های غذایی صرفا داروخانه می باشد. هشدارها در رابطه با مصرف مکمل های غذایی، خصوصا در رابطه با بیمارانی که دارای بیماری زمینه ای هستند و نیز کودکان و خانم های باردار از حساسیت بیشتری برخوردار است

 

بسته های ویژه خبری :

پیشنهاد خواندنی

خار گل گیاهی برای حفاظت از کبد مشاهده
خار گل گیاهی برای حفاظت از کبد