بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

منابع غذایی وانادیوم کدامند؟

رژیم‌های غذایی معمول حاوی کمتر از 30 میکروگرم روزانه وانادیوم هستند. میزان متوسط دریافت رژیمی روزانه¬ی وانادیوم تقریبا 15 میکروگرم است. 

مواد غذایی غنی از وانادیوم شامل فلفل سیاه، قارچ، حلزون صدف دار، جعفری، تخم شوید و برخی غذاهای آماده می‌باشد. مواد غذایی که وانادیوم کمی دارند عبارتند از: میوه¬ها و سبزیجات تازه، روغن‌ها و نوشیدنی ها. ترکیبات چهار ظرفیتی وانادیوم گاهی به صورت وانادیوم (IV) و ترکیبات پنج ظرفیتی به صورت وانادیوم (V) نشان داده می‌شوند.

پیشنهاد خواندنی

مروری بر تاثیرات مثبت ویتامین E بر انواع بیماری ها مشاهده
مروری بر تاثیرات مثبت ویتامین E بر انواع بیماری ها