بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

7 ویتامین ضروری که بعد از 40 سالگی به آنها نیاز دارید

7 ویتامین ضروری که بعد از 40 سالگی به آنها نیاز دارید

ویتامین ها و مواد مغذی را به عنوان یک ارتش در نظر بگیرید که با بیماری های مرتبط با سن مبارزه می کند. و بهترین راه برای ساخت این ارتش، خوردن یک رژیم غذایی سالم و کامل است.

در این مقاله 7 ریزمغذی مهمی که پس از 40 سالگی مصرف آنها ضروری است آورده شده اند.

1-ویتامین B12 به محض اینکه که شما 40 سال را رد کردید مصرف ویتامین B12 باید بر روی رادار باشد.

این ویتامین برای عملکرد عادی خون و مغز ضروری است. در حالی که کودکان و بزرگسالان جوان به احتمال زیاد B12 آنها را از مواد غذایی مورد نیاز - در محصولات گوشت و محصولات حیوانی از جمله مرغ، ماهی، لبنیات و تخم مرغ –جذب می کنند، با افزایش سن، معمولا حدود 50 سال زمانی که سطح اسید معده کاهش می یابد B12 ضعیف تر جذب می شود.

پس از 40 و قبل از 50 سال زمان مناسب برای شروع مصرف B12 از مکمل ها یا مولتی ویتامین است.

2-کلسیم تجزیه و تحلیل اخیر 59 مطالعه که برای اندازه گیری نقش کلسیم در جلوگیری از شکستگی مردان و زنان بالای 50 سال انجام شده است، نشان داد که افزایش مصرف کلسیم - از طریق غذاها یا مکمل ها با کاهش خطر شکستگی همراه است.

3-ویتامین D کمبود ویتامین D با دیابت، بیماری قلبی، مولتیپل اسکلروزیس و سرطانهای کولورکتال و پستان مرتبط است که احتمال این بیماری ها در سنین بالاتر بیشتر است.

به علاوه،ویتامین D برای جذب کلسیم در بدن ضروری است.

4-منیزیم عملکرد کلیدی منیزیم کمک به تنظیم فشار خون است که به ویژه برای زنان 40 ساله که در معرض خطر ابتلا به فشار خون بالا هستند به علت پیری طبیعی، مهم است. کمبود منیزیم با بیماری های قلبی، دیابت و التهاب مرتبط است. به علاوه، منیزیم به بدن کمک می کند که کلسیم را جذب کند و در عملکرد عضله، عصب و قلب و کنترل قند خون نقش دارد.

5-پتاسیم پتاسیم نقش مهمی در حفظ فشار خون در شرایط نرمال، بدون توجه به سن شما دارد. تحقیقی در زنان یائسه، مصرف بالاتری از پتاسیم را از مواد غذایی به کاهش خطر ابتلا به سکته مغزی مرتبط کرده است.

6-انواع امگا-3 به لحاظ طبقه بندی، اسیدهای چرب امگا 3 ویتامین نیستند اما به دلیل مزایای سلامتی فراوانی اشاره به آنها در این لیست ضروری به نظر می رسد. اسیدهای چرب امگا-3 به مقابله با برخی از تغییرات منفی که با پیری می آیند، مانند افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و کاهش شناخت کمک می کند. تحقیقات نشان داده است که امگا 3 به کاهش فشار خون و کلسترول بد، کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی کمک می کند و نقش مهمی در حفظ حافظه و تفکر دارد.

7-پروبیوتیک ها پروبیوتیک ها هم از لحاظ فنی ویتامین ها یا مواد معدنی نیستند، اما مصرف آنها برای زنان 40 و بالاتر ضروری است. شواهد نشان می دهد که پروبیوتیک ها در حفظ سلامت روده و وزن، و حتی در کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی، دیابت و سکته مغزی نقش دارند. همه این موارد به ویژه در حدود 40 سالگی زمانی که توده عضلانی شروع به کاهش می کند، و وزن و مقاومت انسولین افزایش می یابد، بسیار اهمیت دارد.

منابع و رفرنس های مکمل شناسی برای این خبر:

7 Essential Vitamins You Need After Age 40 www.prevention.com, By Sarah DiGiulio Oct 18, 2017 https://www.prevention.com/health/a20501248/vitamins-you-need-after-age-40-0/

مکمل شناسی را هر روز دنبال کنید

 کپی، فقط در صورت درج نام و لینک مکمل شناسی، مجاز است
 
*توصیه مهم مکمل شناسی در مورد 
خرید و مصرف مولتی ویتامین ها و سایر مکمل های غذایی:
1-مکمل شناسی، یک داروخانه اینترنتی نیست
و فعالیتی در زمینه  خرید و فروش مکمل ها ندارد.
2-به موازات این مطلب، ممکن است مطالعات دیگر، 
نتایجی مغایر و عکس نتایج بالا را  نشان دهد. 
لذااین مطالب نمی تواند دلیلی بر توصیه ومصرف خودسرانه 
مکمل های غذایی باشد و نباید جایگزین توصیه پزشک شود.
3- بهترین محل برای تهیه مکمل های غذایی، داروخانه است.
______________________________
بسته های ویژه خبری :

پیشنهاد خواندنی

قرص های ضدچاقی: گذشته، حال و آینده مشاهده
قرص های ضدچاقی: گذشته، حال و آینده