بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

20 ماده غذایی گیاهی سرشار از پروتئین (قسمت دوم)

20 ماده غذایی گیاهی سرشار از پروتئین (قسمت دوم)

11-لوبیا چیتی لوبیا چیتی علاوه بر اینکه یک منبع غنی از پروتئین است، حاوی اسید آلفا لینولنیک (ALA)، یک نوع اسید چرب امگا 3 بر پایه گیاهی نیز می باشد. 6 گرم پروتئین در هر 2 قاشق غذاخوری از لوبیا چیتی وجود دارد.

12-جوی پوست کنده جوی پوست کنده نه تنها منبع مناسبی برای پروتئین است بلکه این حالت آن شاخص گلایسمی پایین تری از حالت پوست دار دارد. این به این معنی است که میزان قند خون را زیاد نمی کند، بنابراین احتمال دارد که بیشتر از آن لذت ببرید و بعد از خوردن آنها احساس آرامش کنید.

یک چهارم فنجان از آن حاوی 5 گرم پروتئین است. 13-بادام هندی علاوه بر پروتئین مناسب، بادام هندی حاوی 20 درصد از مقدار توصیه شده منیزیم همراه با 12 درصد از مقدار توصیه شده ویتامین K است. هر دو ریزمغذی برای ساخت مواد استخوانی ضروری است.

یک چهارم فنجان از آن حاوی 5 گرم پروتئین است. 14-دانه کدو تنبل دانه کدو تنبل فقط یک راه فوق العاده مناسب برای دریافت یک دوز پروتئین نیست، بلکه در کل مواد مغذی قدرتمندی است که حاوی حدود نیمی از مصرف روزانه منیزیم، همراه با روی برای تقویت سیستم ایمنی، امگا 3 گیاهی و تریپتوفان- که می تواند به خواب آرام شما کمک کند، است.

یک چهارم فنجان از آن حاوی 5 گرم پروتئین است. 15-سیب زمینی سیب زمینی علاوه بر پروتئین حاوی پتاسیم است که می تواند سلامت قلب را بهبود بخشد. یک سیب زمینی متوسط حاوی 4 گرم پروتئین است. 16-اسفناج جلب است بدانید پخت و پز این سبزی راز افزایش محتوای پروتئین آن است.

نصف فنجان پخته شده اسفناج حاوی 4 گرم پروتئین است. 17-ذرت هر نصف فنجان ذرت حاوی 2/5 گرم پروتئین است. 18-آووکادو این میوه حاوی اسیدهای چرب غیر اشباع و کمی پروتئین است.

نصف آووکادو حاوی 2 گرم پروتئین است. 19-بروکلی بروکلی نه تنها یک منبع عالی فیبر است، بلکه محتوای پروتئین آن نیز شگفت انگیز است. نصف فنجان بروکلی پخته شده حاوی 2 گرم پروتئین است.

20-کلم بروکسل این کلم های ریز اگرچه شاید بدمزه باشند اما واقعا سوپراستارهای تغذیه ای هستند. به علاوه پروتئین، جوانه های بروکسل، حاوی پتاسیم و ویتامین K نیز هستند. نصف فنجان بروکسل پخته شده حاوی 2 گرم پروتئین است.

منابع و رفرنس های مکمل شناسی برای این خبر:

20 High-Protein Vegetables and Plant-Based Foods www.prevention.com, By Stephanie Eckelkamp, Jun 26, 2018 https://wبروww.prevention.com/food-nutrition/healthy-eating/a20514733/high-protein-vegetables-and-plant-based-food/

مکمل شناسی را هر روز دنبال کنید

 کپی، فقط در صورت درج نام و لینک مکمل شناسی، مجاز است
 
*توصیه مهم مکمل شناسی در مورد 
خرید و مصرف مولتی ویتامین ها و سایر مکمل های غذایی:
1-مکمل شناسی، یک داروخانه اینترنتی نیست
و فعالیتی در زمینه  خرید و فروش مکمل ها ندارد.
2-به موازات این مطلب، ممکن است مطالعات دیگر، 
نتایجی مغایر و عکس نتایج بالا را  نشان دهد. 
لذااین مطالب نمی تواند دلیلی بر توصیه ومصرف خودسرانه 
مکمل های غذایی باشد و نباید جایگزین توصیه پزشک شود.
3- بهترین محل برای تهیه مکمل های غذایی، داروخانه است.
______________________________
بسته های ویژه خبری :

پیشنهاد خواندنی

خار گل گیاهی برای حفاظت از کبد مشاهده
خار گل گیاهی برای حفاظت از کبد