بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

6 مشکل مرسومی که با داروهای گیاهی درمان می شود

6 مشکل مرسومی که با داروهای گیاهی درمان می شود
علی رغم وجود داروهای مختلف، گیاهان دارویی هنوز جزو نیروگاه های پزشکی مهمی هستند که توسط اجداد ما مورد استفاده قرار می گرفتند. در اینجا به تعدادی از اختلالات جالبی که توسط داروهای گیاهی درمان می شود، اشاره میکنیم.

1-مریم گلی یکی از بهترین  گیاه ها برای گلو درد و درمان سرفه است. برگ ها می توانند جویده شوند و  با آب بلع  شود تا گلو درد را تسکین دهد

2-جهت درمان خارش پوست ،  درماتیت و راش: ژل آلو ورا  می تواند خارش و التهاب را به طور مستقیم کاهش دهد هم چنین چای بابونه بثورات پوستی را تسکین می دهد.

3-محرک های گوارشی به افزایش تولید آنزیم کمک می کند که این سبب افزایش پروتئین گوارشی می شود. این محرک ها  شامل  فلفل قرمز و فلفل تند، سیر، زنجبیل و زردچوبه است. این گیاهان می توانند قبل از خوردن غذا یا  با غذا مصرف شوند، همانطور که در بسیاری از غذاهای جهان معمول است.

4-جهت بهبود سردرد ما توصیه می کنیم  از گیاهانی که جریان خون را به سر شما افزایش  می دهند استفاده کنید . خشخاش، بابونه، اسطوخدوس و اسکالپک کالیفرنیا ضد اسپاسم و آرامش بخش هستند. نوشیدن یک فنجان چای دو تا سه بار در روز هم مفید می باشد.

5-جهت تسکین سردرد ها و رگ به رگ شدن پا به تنهایی یا به طور ترکیبی، چای زنجبیل و رزماری می تواند  موجب بهبودی سریع و تسکین سریع  سفتی و درد عضلات  شود .


6- اشواگاندا کمک می کند تا مقابله با استرس  و ایجاد آرامش  بهتر صورت گیرد . همچنین سطح انرژی را افزایش می دهد.




منابع و رفرنس های مکمل شناسی برای این خبر:

Source & Reference

6 Problems You Can Cure with Medicinal Herbs..

www.rodalewellness.com

تهیه شده در گروه ترجمه و تحریریه سایت مکمل شناسی/منصور


توصیه مهم مکمل شناسی در مورد خرید و مصرف ویتامین ها:

مکمل شناسی، یک داروخانه اینترنتی نیست و فعالیتی در زمینه  خرید و فروش مکمل ها ندارد.


به موازات نتایج حاصل از بسیاری از تحقیقات، ممکن است مطالعات دیگری وجود داشته باشد که نتایجی مغایر و عکس نتایج بالا را  نشان دهد. لذا این مطالب بهیچ وجه نمی تواند دلیلی بر توصیه مصرف خودسرانه مکمل های غذایی برای بیماران داشته باشد و بهمین دلیل هیچ متن اینترنتی نباید جایگزین توصیه پزشک لحاظ شود.

ضمن اینکه توجه داشته باشید بهترین محل برای تهیه مکمل های غذایی، داروخانه ها هستند.


______________________________



پیشنهاد خواندنی

خار گل گیاهی برای حفاظت از کبد مشاهده
خار گل گیاهی برای حفاظت از کبد