بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

در مورد ترکیبات آمپول خوراکی بیوتن بیشتر بدانیم

رویال ژلی

رویال ژلی به عنوان یک ماده ی مغذی بیولوژیک شناخته شده است. و از گذشته های دور به عنوان اکسیر جوانی و مایه جیات استفاده می شود. رویال ژلی با دارا بودن اسیدهای چرب غیراشباع خواص میکروب کشی بخصوص باکتری های گرم مثب مثل استافیلوکوکوس اورئوس، اشرشیاکلی و سالمونلا تیفی دارد. رویال ژلی دارای استیل کولین می باشد که برای انتقال عصبی مورد نیاز می باشد و برای درمان رعشه و فراموشی مفید و موثر بوده و موجب گشادی رگهای خونی شده و فشار خون را کنترل می کند.

روغن جوانه گندم:

این روغن غنی از آنتی اکسیدان، ویتامین ای، آ و د و همچنین سرشار از پروتئین و لسیتین می باشد. با بهبود جریان خون باعث سلامت پوست شده و با پیری آن مبارزه می کند. در ضمن با مواد مغذی مختلف موجود سیستم ایمنی و عصبی را بهبود می بخشد.

عصاره گرده گل

همه گیاهان گلدار برای تولید مثل خود گرده را تولید می کنند و مواد مغذی مورد نیاز برای ادامه زندگی در گرده موجود است. گرده ها حاوی پروتئینها، اسیدهای آمینه، اسیدهای چرب، مواد معدنی، ویتامین ها و فیتو استرولها هستند که تاثیرات مفیدی بر سلامت انسان دارد. این مواد کمک می کنند تا کمبودهای تغذیه ای تصحیح شده و ترکیب کاملی از مواد مغذی به تمامی اندامهای بدن برسد و در نتیجه سیستم ایمنی بدن را مقاوم و موجب جلوگیری از عفونت شده، و همچنین موجب تعادل سوخت ساز بدن می شود.

عسل:

عسل به لحاظ داشتن برخی مواد تخمیری در تبادلات غذایی و کمک به هضم غذا بالاترین مرتبه را در میان غذاها دارد، از این دسته مواد می‌توان به آمیلاز، اینورتاز، کاتالاز و پراکسیداز اشاره کرد. عسل حاوی انواع ویتامینها و املاح و هم چنین دارای انواع پروتئین، اسیدهای آمینه، اسیدهای آلی مثل اسید فرمیک و مشتقات کلروفیل و مقداری آنزیم و رایحه‌های معطر است.

امروزه از عسل برای درمان سرفه، تقویت حافظه، درمان زخم‌ها، از بین بردن باکتری‌های مقاوم در برابر آنتی بیوتیک‌ها و بهبود درماتیت صبوره و شوره سر استفاده می‌شود.

منبع:سامانه مکمل شناسی به نقل از سایت آیلار طب آذر

محصولات مرتبط

پیشنهاد خواندنی

خار گل گیاهی برای حفاظت از کبد مشاهده
خار گل گیاهی برای حفاظت از کبد